دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
۰ نفر

مرد جوان که ۶ سال قبل با کوبیدن کپسول پیک نیک بر سر همسرش وی را به قتل رسانده بود، درحالی‌که قضات دادگاه حکم به قصاصش داده بودند توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کند.

حوادث

به گزارش همشهري، روز 15مرداد‌ماه سال90 به بازپرس جنايي پايتخت خبر رسيد زني در خانه‌اش به قتل رسيده است. زماني كه مأموران پليس آگاهي به محل حادثه كه خانه‌اي در جنوب شهر بود رسيدند همسر مقتول در آنجا حضور داشت. او گفت كه دقايقي قبل با همسرش درگير شده و وي را به قتل رسانده است. شواهد نشان مي‌داد مقتول به‌دليل اصابت جسم سخت به سرش و فشار بر عناصر حياتي جان خود را از دست داده است.

به اين ترتيب متهم به قتل بازداشت و جسد قرباني به پزشكي قانوني منتقل شد. متهم در جريان بازجويي‌هاي مقدماتي جزئيات بيشتري از قتل همسرش را بازگو كرد و گفت: با اينكه چند سال از ازدواج مان مي‌گذشت اما فرزندي نداشتيم. همسرم زن خوبي بود اما مدام بهانه جويي مي‌كرد.

من هم وضعيت مالي خوبي نداشتم. روز حادثه او دوباره بهانه گرفت و با حرف‌هايش من را عصباني كرد. در يك لحظه كنترل خودم را از دست دادم و يك كپسول پيك نيك كه كنار دستم بود را برداشتم و به طرف او پرتاب كردم. كپسول به سرش برخورد كرد و همسرم روي زمين افتاد. ديگر نمي‌دانستم چه كار مي‌كنم. بالاي سرش رفتم و يك طناب دور گردنش پيچيدم و او را خفه كردم. بعد هم با پليس تماس گرفتم.

اين مرد در ادامه چگونگي ارتكاب جنايت را شرح داد و سپس در شعبه 113دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد و به قصاص محكوم شد. مرد همسركش كه خود را در آستانه چوبه دار مي‌ديد تلاش كرد رضايت اولياي دم را جلب كند و سرانجام با پرداخت ديه بخشيده شد. در اين شرايط متهم روز يكشنبه بار ديگر به دادگاه منتقل وبه لحاظ جنبه عمومي جرم محاكمه شد.

در اين جلسه كه در شعبه دهم دادگاه كيفري يك به رياست قاضي محمدباقر قربانزاده و با حضور قاضي عيسي غفاري برگزار شد متهم گفت: روز حادثه نيز مواد مصرف كرده بودم و حال خوشي نداشتم. بر سر مسائل پيش پا افتاده با همسرم حرفم شد. ناگهان عصباني شدم وكپسول پيك نيك را به سرش كوبيدم و سپس خفه‌اش كردم. در ادامه قرار بود قصاص شوم اما با پرداخت 250ميليون تومان رضايت پدر و مادر همسرم را جلب كردم. حالا هم از كار اشتباهي كه كرده‌ام پشيمانم. چراكه با اين كار هم همسرم را از دست دادم و هم زندگي‌ام تباه شد.قرار است قضات دادگاه به‌زودي در اين‌باره تصميم‌گيري كنند.

کد خبر 390727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha