همشهری آنلاین: مدیران مارول استودیوز قصد دارند دنیای سینمایی مارول را که سال ۲۰۰۸ با «آیرون من» آغاز شده بود، با چهارمین فیلم از مجموعه «انتقام‌جویان» به پایان برسانند.

مارول

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از تلگراف، نخستين نسخه از مجموعه ابرقهرماني «انتقام‌جويان» سال 2012 به كارگرداني جاس ودن و بازي رابرت داوني جونير در نقش آيرون من يا مرد آهنين، كريس ايونز در نقش كاپيتان آمريكا، مارك روفالو در نقش هالك، كريس همزورث در نقش ثور و اسكارلت جوهانسن در نقش بيوه سياه به نمايش درآمد. فيلم كه با بودجه 220 ميليون دلار توليد شده بود، در اكران جهاني بيش از يك و نيم ميليارد دلار فروخت و راه را براي توليد قسمت‌هاي بعدي هموار كرد.

حالا قرار است پس از سه فيلم موفق، مجموعه «انتقام‌جويان» سال 2019 با توليد و نمايش پروژه‌اي فعلا بدون نام به پايان برسد و همزمان پرونده دنياي سينمايي مارول را هم ببندد. دومين فيلم با نام «انتقام‌جويان: عصر اولتران» دو سال پيش روي پرده سينماهاي جهان و حدود يك ميليارد و 400 ميليون دلار فروخت. فيلم سوم «انتقام‌جويان: جنگ ابديت» نام دارد و برخلاف دو فيلم پيشين، ودن جاي خود را روي صندلي كارگرداني آن به آنتوني روسو و جو روسو داده است.

اين دو برادر آمريكايي فيلم چهارم را خواهند ساخت و به اين ترتيب نام خود را در تاريخ دنياي سينمايي مارول با پروژه بدون نام انتقام‌جويان جاودانه مي‌سازند. «ثور»، «كاپيتان آمريكا»، «نگهبانان كهكشان»، «مرد مورچه‌اي»، «دكتر استرنج» و «مرد عنكبوتي: بازگشت به خانه» از ديگر مجموعه‌هاي سينمايي مارول هستند كه تا امروز بيش از 13 ميليارد دلار به حساب اين استوديو واريز كرده‌اند و قرار است تا سال 2020 دست‌كم شش فيلم ديگر از آثار مارول به نمايش درآيد.

هواداران محصولات دنياي سينمايي مارول و مجموعه فيلم‌هاي «انتقام‌جويان» پيش‌بيني مي‌كنند در قسمت پاياني اين مجموعه ضدقهرماني به نام تناس (كه در «انتقام‌جويان» سال 2012 وارد ماجرا شد) يك يا چند نفر از قهرمانان داستان را بكشد. هنوز جزئيات ماجراهاي قسمت پاياني اعلام نشده است.

کد خبر 390857

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha