همشهری آنلاین: پرسپولیس در هفته چهاردهم مسابقات لیگ در یک بازی پرگل با نتیجه ۴ بر صفر از سد ذوب‌آهن گذشت.

پرسپولیس

پرسپوليس كه توانسته بود با غلبه بر پارس جنوبي جايگاه خود را در صدر جدول مستحكم كند، در بازي هفته چهاردهم ميزبان تيم ذوب‌آهن بود.

امير قلعه‌نويي كه شخصيت مربي‌گري‌اش اجازه نمي‌دهد تيم‌هايش بسته بازي كند، با يك بازي هجومي پا به ميدان گذاشت و همين موضوع باعث شد كه شاگردان برانكو در اين بازي با دفاع‌هاي لايه‌اي متداول مواجه نباشند.

دو تيم در نيمه اول بازي تقريبا پاياپايي را از خود به نمايش گذاشتند اما سرخ‌ها با ميدان‌داري و دوندگي‌هاي فراوان منشا و اميري بيشتر مالك توپ بودند. نخستين گل اين بازي را علي‌پور روي يك كار گروهي در دقيقه 22 به ثمر رساند و بعد از آن كاميابي‌نيا بود كه در دقيقه 35 بازي را دو بر صفر به نفع سرخ‌ها كرد.

در نيمه دوم بازيكنان ذوب‌آهن بي‌پروا‌تر پا به ميدان گذاشتند كه حاصل آن ضربه پنالتي بود كه نتوانستند آن را به گل تبديل كنند اما همين بي‌پروايي به سرخ‌هاي پايتخت فرصت داد تا زيباتر و روان‌تر بازي كنند. منشا در دقيقه 70 دستمزد بازي زيبايش را گرفت و توانست گل سوم را به ثمر برساند. گل چهارم پرسپوليس را فرشاد احمدزاده يار تعويضي برانكو در دقيقه 79 به ثمر رساند.

پرسپوليس با اين برد و يك بازي كمتر 30 امتيازي شد و در صدر جدول باقي ماند. ذوب‌آهن نيز با اندوخته 16 امتيازي خود در مكان دهم قرار گرفت.

کد خبر 391082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha