همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس گفت: لذتی بالاتر از این نیست که در کنار هوادران زیبا بازی کرده و در پایان شادی کنیم.

برانکو

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از برتری مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: از بازیکنانم به خاطر نمایش زیبا لذت بردم و از صمیم قلب به آن‌ها تبریک می‌گویم. این قشنگ‌ترین نشاطی بود که به هواداران تقدیم کردیم. لذتی بالاتر از این نیست که در کنار هوادران زیبا بازی کرده و در پایان شادی کنیم. توجه ویژه‌ای به بازی امروز داشتم چون ذوب‌آهن تیم خوبی دارد. جایگاه واقعی این تیم، جایگاه فعلی نیست.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: با احترام به حریف، توجه خاصی به این بازی داشتیم و لذت بردم از بازی که بازیکنانم ارائه دادند. آنها از خودشان یک بازی محکم، خلاقانه و محکم را به نمایش گذاشتند. چهار گل قشنگ از سه حرکت تیمی زیبا به ثمر رساندیم و فرصت‌های زیادی هم ایجاد کردیم. این بازی زیباترین موارد یک فوتبال را نشان داد. همین طور خوشحالم که ذوب‌آهن با خط حمله خوبش، به جز ضربات ایستگاهی، موقعیت دیگری نتوانست ایجاد کند. بازیکنانم در 90 دقیقه، ریتم خوبی داشتند. رضایت کاملی از آن‌ها دارم.

او همچنین درباره عطش گلزنی تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: این بازی، یکی از بهترین بازی‌های ما بود. چیزی که از بچه‌ها خواسته بودم، انرژی و شوق فراوان بود. شادابی در حین بازی خیلی مهم است.

برانکو در واکنش به درخشش منشا عنوان کرد: منشا امروز خیلی خوب بود. او مقابل پارس جنوبی هم خوب بود. قبلا هم عرض کردم برای هر بازیکن جدید، یک فاز عادت کردن با دیدگاه‌های ما وجود دارد. منشا هم در این باشگاه بزرگ با این همه هوادار نیاز به کار مستمر دارد. از او می‌خواهیم بهتر از این باشد و روی این موضوع کار می‌کنیم که هر بازیکن روز به روز بهتر شود و آن موقع تیم هم پیشرفت خواهد کرد.

او درباره نتیجه ضعیف مقابل پدیده مشهد بیان کرد: پدیده تیم خیلی خوبی دارد و امروز هم بازی را بردند. همه چیز به این بستگی دارد که نتیجه به چه شکل پیش برود. مقابل پدیده سه چهار موقعیت خوب داشتیم و اگر گل می‌زدیم وضعیت فرق می‌کرد. اصلا کار ساده‌ای نیست اما موثرترین تیم لیگ تا این جا هستیم.

کد خبر 391086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha