همشهری آنلاین: مرحله نهایی مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی کشور در سال ۹۶ در تهران به پایان رسید.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، نفرات منتخب تیراندازی به اهداف پروازی پس از برگزاری 6 مرحله، روزهای 9 و 10 آذر ماه در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان نفرات برتر رشته‌های تراپ و اسکیت مردان و زنان مشخص و معرفی شدند.

در اسکیت مردان، رامتین بشارتی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت، عبدالقادیر شیرمحمدی از گلستان بر سکوی دوم تکیه زد و علی خیاطان از اصفهان به عنوان سومی بسنده کرد.

در تراپ سطح A آقایان، رضا آقاجانی از گیلان در مکان اول، علیرضا عسگری از تهران در جایگاه دوم و محمدحسین پرورش‌نیا از اصفهان بر سکوی سوم تکیه زدند.

در رشته تراپ سطح B محمد عبدالله‌زاده از کرمان، صادق لطفی از تربت جام و اسماعیل باقری ثانی از گلستان توانستند عناوین اول و سوم را به خود اختصاص دهند.

در روز 9 آذرماه نیز در تراپ بانوان مرضیه پرورش‌نیا از استان اصفهان، فاطمه امیری بهزادی از استان کرمان و شادی استادآقایی از تهران عناوین برتر را از آن خود کردند.

مرحله نهایی مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی با حضور 54 ورزشکار از سراسر کشور از 9 تا 10 آذر ماه در محل سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

کد خبر 391164

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha