همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ از بهره برداری ناوگان جدید حمل و نقل عمومی با استقرار ۱۵ دستگاه اتوبوس در این منطقه خبر داد.

ناوگان

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی با اعلام این خبر گفت: در راستاي افزايش كيفيت سرويس رساني و رضايتمندي شهروندان محله خاني آبادنو، ضمن نوسازي ناوگان اتوبوس‌هاي مسير خط 364 (خاني آبادنو - پايانه شهيد فياض بخش) با انجام فرآيند انتقال، امتياز بهره‌برداري خط فوق از شركت خط واحد تهران اخذ و به شركت نداي به آوران واگذار شد.

همچنین 15 دستگاه اتوبوس جدید دراین سر خط مستقر و از پنج آذر به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: به منظور ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان اتوبوس‌هایی را که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند شناسایی و بهسازی و آنهایی که فرسوده شدند از خطوط حمل و نقل عمومی خارج می‌شوند.

مرآتی افزود: در راستای سهولت دسترسی شهروندان به حمل و نقل عمومی در سطح نواحی پنجگانه 13 سرخط اتوبوس، یک پایانه اتوبوس رانی مسقف مجهز به نمازخانه، صندلی انتظار، سرویس بهداشتی و .. وجود دارد. همچنین با تغییر فصول در طول سال اغلب اتوبوس‌ها مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند.

معاون شهردار منطقه با اشاره به نگهداشت شهر در حوزه حمل و نقل و ترافیک خاطر نشان کرد : عملیات نگهداشت 90 سر پناه اتوبوس در سطح نواحی پنجگانه با شست و شو، تامین روشنایی و تعمیر، برچیدن برچسب های تبلیغاتی از این سرپناه ها به طور مستمر انجام می شود.

کد خبر 391245

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha