جمعه ۲۳ آذر ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۳
۰ نفر

دزد محموله‌های زعفران وقتی فهمید پلیس در تعقیب اوست، سعی کرد با پس دادن محموله‌های مسروقه، وانمود کند هیچ سرقتی رخ نداده است.

به گزارش همشهری، مدتی قبل گزارش محرمانه‌ای در اختیار قاضی  رودگر- دادیار شعبه دوم دادسرای فرودگاه تهران- قرار گرفت که از سرقت محموله‌های زعفران در فرودگاه مهرآباد حکایت داشت.

در این گزارش آمده بود برخی از محموله‌های زعفران که قرار بود توسط هواپیما از مشهد به تهران منتقل شود و در اختیار مالکان‌شان قرار گیرد، به طرز مرموزی در فرودگاه مهرآباد ناپدید شده و هیچ اثری از آنها نیست.

به‌دنبال دریافت این گزارش، رسیدگی ماجرا در دستور کار گروهی از کارآگاهان پلیس فرودگاه مهرآباد قرار گرفت و تحقیقات پلیسی برای کشف راز ناپدید شدن بسته‌های زعفران آغاز شد.

مأموران در بررسی‌ها دریافتند تمامی این محموله‌ها زمانی که در قسمت حمل بار بوده‌اند، ناپدید شده‌اند و به این ترتیب جست‌وجو برای شناسایی سارق محموله‌ها را آغاز کردند.

با گذشت چند ماه از این ماجرا در حالی که تلاش برای شناسایی سارق زعفران‌ها ادامه داشت، وی که دریافته بود پلیس در تعقیب اوست، تعدادی از محموله‌های مسروقه را به محل بار فرودگاه بازگرداند تا وانمود کند هیچ سرقتی رخ نداده است.

بازپرس رودگر با بیان این خبر گفت: هنوز اثری از دیگر محموله‌های به سرقت رفته از سوی دزد زعفران‌ها نیست اما تلاش برای شناسایی سارق مرموز ادامه دارد تا سرنوشت دیگر محموله‌های مسروقه نیز مشخص شود.

کد خبر 39137

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز