همشهری آنلاین: نمایندگان کوراش کشورمان موفق به کسب ۵ نشان رنگارنگ از دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان شدند.

Kurash Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، دهمین دوره پيكارهای قهرمانی بزرگسالان کوراش جهان روز سه‌شنبه 12 آذر در شهر استانبول به پایان رسید و کوراش‌کاران کشورمان موفق به کسب 3 نشان نقره و 2 برنز شدند.

بر اساس این گزارش جعفر پهلوانی در وزن به اضافه 100 کیلوگرم در گام نخست حریفی از آفریقای جنوبی را شکست داد و در ادامه نماینده اوکراین را از پیش رو برداشت، سپس حریف یونانی را مغلوب کرد و با قبول شکست در فینال، به نشان نقره دست یافت.

در وزن منهای 90 کیلوگرم، حامد رشیدی پس از استراحت در دور نخست، حریفی از رومانی را با شکست بدرقه کرد و در ادامه نماینده عراق را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کره جنوبی فینالیست شد و یا قبول شکست در فینال نقره‌پوش شد.

مجتبی زمانی، دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از پیروزی برابر حریفی از ترکیه با قبول شکست برابر نماینده ازبک‌ها به نشان برنز دست یافت.

مصطفی دلیریان در وزن منهاي 66 كيلوگرم، پس از پیروزی برابر حریفانی از افغانستان و عراق، با شکست مقابل حریف ازبک از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن منهای 73 کیلوگرم، امید تیزتک در دور نخست مقابل حریف ترکمن شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت و الیاس پاکدل در دور نخست مقابل حریفی از ترکمنستان شکست خورد و حذف شد.

در وزن منهای 81 کیلوگرم، مصطفی اسکندری پس از پیروزی برابر نمایندگان اوکراین و هند، با قبول شکست برابر حریف ترکمن حذف شد و الیاس علی‌اکبری پس از کسب دو پیروزی برابر نمایندگان آفریقای جنوبی و ترکمنستان، با قبول شکست برابر حریفی از ازبکستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن منهای 100 کیلوگرم، مجتبی نیک‌بین در دور نخست حریف ترك را از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست برابر نماینده ازبک‌ها از رسیدن به مدال بازماند و احمد جفاکش پس از استراحت در دور نخست، با قبول شکست برابر حریف ترکمن خود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

پيش از اين قنبرعلي قنبري و بهزاد وحداني نيز به ترتيب صاحب مدال نقره و برنز شده بودند.

کد خبر 391452

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha