دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزارت کشور یمن کشته شدن علی عبدالله صالح را تایید کرد.

Ali Abudallah Saleh

رسانه‌های حوثی‌ها تصاویر و بخش‌هایی از یک فیلم را منتشر کردند که گفته می‌شود متعلق به جسد صالح است.

هم‌زمان در بیانیه وزارت کشور یمن وابسته به انصارالله بر "پایان حضور شبه نظامیان خائن و کشته شدن علی عبدالله صالح، رهبر این شبه نظامیان و شماری دیگر" تاکید شده است.

پيش از اين شبکه المیادین در پی منفجر شدن خانه علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین یمن توسط حوثی‌ها اعلام کرد که اخباری درباره کشته شدن صالح منتشر شده است.

این در حالی است که خبرگزاری رویترز گزارش داده هنوز سرنوشت عبدالله صالح پس از این حمله مشخص نیست و درباره سرنوشت و مکان حضور وی ابهاماتی وجود دارد.

همچنین حزب کنگره سراسری مردم یمن که صالح رهبری آن را برعهده دارد، خبر کشته شدن عبدالله صالح را رد کرده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع حوثی‌های یمن از کشته شدن علی‌ عبدالله صالح خبر داد. همچنین رسانه‌های حوثی‌ها تصاویر و بخش‌هایی از یک فیلم را منتشر کردند که گفته می‌شود متعلق به جسد صالح است.

هم‌زمان در بیانیه وزارت کشور یمن وابسته به انصارالله بر "پایان حضور شبه نظامیان خائن و کشته شدن علی عبدالله صالح، رهبر این شبه نظامیان و شماری دیگر" تاکید شده است.

یمن

  • فرزندان عبدالله صالح دستگیر شدند

دقایقی قبل نیروهای امنیتی یمن در یک عملیات دقیق موفق شدند، پنج تن از پسران علی عبدالله صالح (خالد، صلاح، صخر، مدین و ریدان) را در شهر صنعاء دستگیر کنند.
احمد فرزند دیگر عبدالله صالح روزهای گذشته موفق به فرار شد و خود را به شهر «مارب» رسانده است.
همچنین ساعتی قبل مکانی که پیش‌تر محل اقامت علی عبدالله صالح بود در جریان یک انفجار تخریب شد و حسن الحمیدی مسئول تیم حفاظت محل اقامت علی عبدالله صالح هم در جریان این انفجار کشته شد

  • انصارالله رسما اعلام کرد عبدالله صالح کشته شده است

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع حوثی‌های یمن از کشته شدن علی‌ عبدالله صالح خبر داد. همچنین رسانه‌های حوثی‌ها تصاویر و بخش‌هایی از یک فیلم را منتشر کردند که گفته می‌شود متعلق به جسد صالح است. هم‌زمان در بیانیه وزارت کشور یمن وابسته به انصارالله بر "پایان حضور شبه نظامیان خائن و کشته شدن علی عبدالله صالح، رهبر این شبه نظامیان و شماری دیگر" تاکید شده است.

کد خبر 391477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha