همشهری آنلاین: حاج علی ییلاقی جانباز ۷۰درصد و از فرماندهان غیورلشکر ۲۵ کربلای مازندران در دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل رنج و سختی ناشی از جراحات به خیل کاروان شهدا پیوست.

شهدا

به گزارش نقل از سپاه نیوز ، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اعلام خبر شهادت 'حاج علی ییلاقی ' از فرماندهان نامدار ،قدیمی و محبوب لشکر 25 کربلای مازندران اظهار کرد: این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات دوران جنگ تحمیلی، سرانجام شب گذشته به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

سردار شریف در ادامه شهادت این یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس را به مردم قدرشناس و انقلابی استان مازندران به ویژه همرزمان و بسیجیان غیور لشکر 25 کربلای مازندران ،خانواده محترم و برادر گرامی ایشان تبریک و تسلیت گفت.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به مجاهدت‌های فراوان حاج علی ییلاقی در دوران دفاع مقدس و محبوبیت این شهید والا مقام در استان مازندران به ویژه نزد مردم شهرستان بهشهر ، برنامه مراسم وداع با پیکر و تشییع سردار حاج علی ییلاقی را به این شرح اعلام کرد: مراسم وداع با پیکر این فرمانده غیور امشب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شده و مراسم تشییع این سردار دلاور وجانباز سرافراز نیز صبح فردا(پنج شنبه 16 آذر )ساعت 9 صبح از مقابل بیمارستان امام خمینی (ره ) بهشهر انجام می پذیرد.

سردار شریف همچنین تصریح کرد: سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیام‌هایی، شهادت این سردار سرافراز دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

کد خبر 391666

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha