همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال اظهار داشته بود که با تصمیم کنفدراسیون آسیا از این پس بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در دو کشور انجام می‌شود اما کنفدراسیون فوتبال بعد از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که این دو تیم در زمین بی‌طرف باید بازی کنند.

afc

به گزارش مهر، ویندرز جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا  پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی تنها بازی‌هایی در لیگ قهرمانان آسیا است که در زمین بی‌طرف برگزار می شود.

ویندرز جان گفت: تصمیمی که اخیرا اتخاذ شد، بر لزوم بازی تمامی تیم‌ها در زمین‌های خود، به جز تیم های ایرانی و عربستانی، تأکید دارد.

وی تاکید کرد: ما با هر مشکلی که پیش بیاید به صورت عادلانه برخورد می‌کنیم؛ همانگونه که پیشتر چنین کاری می کردیم.

به گفته دبیر کل AFC، سایر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یعنی بازی تیم‌های عربستانی و اماراتی با تیم‌های قطری، در زمین خودشان برگزار می‌شود.

به این ترتیب، تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران که با الاهلی و الهلال عربستان همگروه هستند، باید از همین حالا کشور دیگری را برای مسابقات خود به AFC معرفی کنند.

پیش از این مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرده بود این مشکل حل شده است و از آن به عنوان یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران نام برده بود.

کد خبر 391671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha