همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح پایلوت تفکیک پسماند از مبدا در کوچه‌های منتخب سطح منطقه خبر داد.

بازیافت

به گزارش مهر، رضا مددی با اشاره به اجرای طرح آموزشی تفکیک پسماند از مبدا در سطح نواحی پنجگانه، افزود: در این طرح ضمن آموزش چهره به چهره به کلیه شهروندان و توزیع اقلام آموزشی توسط آموزشگران, آموزش های لازم در خصوص نحوه تفکیک پسماند و همچنین تعیین وقت ساعات جمع آوری آن به شهروندان داده می‌شود.

وی تصریح کرد: با آموزش‌های آموزشگران بازیافت به شهروندان ۵۵ کوچه در سطح این منطقه به تفکیک صد درصدی پسماند از مبدا رسیده‌اند.

معاون شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد: توزیع مخازن ۱۲۰ لیتری و کیسه‌های زیست تخریب پذیر در سطح کوچه‌های منتخب و اهدای جوایز به شهروندان نمونه توسط همکاران اداره مدیریت پسماند از دیگر اقداماتی است که در راستای تشویق شهروندان برای همکاری هرچه بیشتر در اجرای این طرح در حال انجام است.

به گفته وی برپایی شرایط جامع جمع آوری و اهداء رایگان مخازن و کیسه‌های زباله به تمام ساکنان کوچه‌های متقاضی و اعزام تیم‌های آموزشی بازیافت به این محله‌ها از دیگر اقداماتی است که از سوی این معاونت در راس اقدامات قرار گرفته است.

مدیریت پسماند منطقه ۷ با شماره تماس‌های ۸۸۴۹۶۹۲۱ و۸۸۴۹۶۹۲۲ آماده پاسخگویی به شهروندان منطقه هستند.

کد خبر 391777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha