همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ در روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه خبر داد.

به گزارش ايرنا، حسین توکلی با اعلام اين خبر گفت: مهلت ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور 22 آذر ماه پایان پيدا مي‌كند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

توکلی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح شنبه 18 آذر ماه، تعداد 29 هزار و 631 نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 ثبت‌نام کرده‌اند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در 6 گروه آموزشی و 140 کدرشته روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت 97 برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه 3 تا 5 اردیبهشت ماه 97 با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

کد خبر 391905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha