همشهری آنلاین: عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری هر چه سریعتر لایحه بودجه خود برای سال ۹۷ را ارائه دهد، گفت: باید ردیف درآمد پایدار شهرداری بازنگری شود.

 به گزارش همشهري آنلاين، مرتضي الويري با بيان ايكه بايد رديف‌هاي درآمد پايدار شهرداري در لايحه بودجه بازنگري شود، گفت: 

از آنجا که رویکرد شورای شهر در برنامه پنجم توسعه و گسترش منابع پایدار ناشی از عوارض و بهای خدمات است، این رویکرد مستلزم بحث‌های کارشناسی و فنی در شورای شهر تهران است.

رييس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر افزود: بنابراين شهرداری با فوریت و هر چه سريع تر نسبت به ارسال لوایح مرتبط اقدام کند تا در صحن شورا و کمیسیون‌ها زمان کافی جهت بررسی، اعلان نظر و تصمیم‌گیری وجود داشته باشد چرا كه تأخیر در ارسال لوایح، عوارض و بهای خدمات، پیش‌بینی منابع و درآمدهای ناشی از این مصوبات، بودجه ۱۳۹۷ را با چالش مواجه می‌کند.
  • برخورد با مقصران حادثه اشترانكوه

همچنين محمدجواد حق‌شناس در نطق پیش از دستور خود درباره حادثه كولاك برف در اشترانكوه و كشته شدن برخي كوهنوردان گفت: حادثه هولناک درگذشت ۱۰تن از کوهنوردان، مجموعه‌ای از بهترین و ورزیده‌ترین فرزندان و جوانان این سرزمین در ارتفاعات اشترانکوه موجب اندوه عمیق شده است.

عضو شوراي شهر افزود: متأسفانه به مرگ عزیزانمان در چنین حوادثی عادت کرده‌ایم، فرقی نمی‌کند طبیعی و غیرطبیعی (زلزله، سیل، آتش‌سوزی، تصادف، قطار، سقوط هواپیما و مرگ دسته‌جمعی جوانان در کوه)؛ چه کسی پاسخگوی افکار عمومی است؟ تا چه زمانی این سرزمین باید چنین ضایعات دلخراشی را متحمل شود؟

حق‌شناس  افزود: وزارت ورزش و جوانان، دادستان کل، فدراسیون کوهنوروی با تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای برخورد با مقصرین این حادثه هر چه سريعتر اقدام كنند.

کد خبر 392011

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha