همشهری آنلاین: بایرن مونیخ با پیروزی بر اینتراخت فرانکفورت توانست قهرمان نیم‌فصل بوندس‌لیگا شود. بوروسیا دورتموند شکستی خانگی را مقابل وردر برمن تجربه کرد. اف ث کلن یکی از تلخ‌ترین شکست‌های خود در فصل جاری را تجربه کرد.

Bundesliga
  • اشتوتگارت صفر - بایر لورکوزن ۲

بایر لورکوزن از برندگان بزرگ رقابت‌های هفته ۱۵ بوندس‌لیگا بود. این تیم شامگاه جمعه (۸ دسامبر/ 17 آذر) در نخستین دیدار هفته ۱۵ موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد میزبان خود، اشتوتگارت بگذرد و سه امتیاز مهم به دست آورد. لورکوزنی‌ها با این پیروزی توانستند گامی بزرگ به سوی رده‌های بالای جدول بردارند. گل‌های لورکوزن در دقایق ۲۰ و ۸۰ توسط کای هاورتس و لارس بندر به ثمر رسید.

  • آینتراخت فرانکفورت صفر - بایرن مونیخ یک

پیشتازی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا همچنین ادامه دارد. این تیم در هفته ۱۵ موفق شد با پیروزی یک بر صفر بر آینتراخت فرانکفورت سه امتیاز دیگر به دست آورد و قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر آلمان شود. مصاف دو تیم بعد از ظهر شنبه در حضور بیش از ۵۱ هزار تماشاگر در ورزشگاه فرانکفورت برگزار شد.

آینتراخت فرانکفورت در دیدار با بایرن مونیخ ایستادگی زیادی از خود نشان داد، اما در نهایت نتوانست جلوی حملات مونیخی‌ها را کاملا بگیرد. گل طلایی بایرن مونیخ در این دیدار پرهیجان را آرتور ویدال، ستاره شیلیایی این تیم در دقیقه بیستم بازی به ثمر رساند. بایرن مونیخ با این موفقیت ۳۵ امتیاز در ۱۵ بازی کسب کرده است.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک - شالکه یک

حساس‌ترین پیکار هفته‌ پانزدهم میان بوروسیا مونشن‌گلادباخ و شالکه برگزار شد. هر دو تیم چهره‌ای پرتحرک از خود نشان دادند و در نهایت نیز به تساوی یک بر یک دست یافتند؛ نتیجه‌ای که با توجه به عملکرد کم ‌و بیش برابر هر دو تیم عادلانه بود. شالکه و مونشن‌گلادباخ به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول جای دارند.

  • بوروسیا دورتموند یک - وردر برمن ۲

زردپوش‌های بوروسیا دورتموند هفته‌های پرتلاطمی را می‌گذرانند. دورتموندی‌ها بعدازظهر شنبه شکست تلخی را در چارچوب دیدارهای اين هفته تجربه کردند. دورتموند علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی در حضور ۸۰ هزار تماشاگر با نتیجه ۲ بر یک از وردر برمن شکست خورد و سه امتیاز مهم از دست داد.

سفیدپوش‌های وردر برمن در مصاف با بوروسیا دورتموند چهره‌ای پرتحرک از خود نشان دادند و توانستند با هوشیاری و جنگنندگی میزبان خود را مغلوب کنند. گل پیروزی وردر برمن را تئودور سلاسی در دقیقه ۶۵ بازی به ثمر رساند تا تیمش با سه امتیاز به خانه بازگردد.

  • آر. بی. لایپزیگ ۲ - ماینتس ۲

تیم لایپزیگ که از تعقیب‌کنندگان بایرن مونیخ محسوب می‌شود، در هفته پانزدهم میزبان ماینتس بود. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. گل تساوی ماینتس در این دیدار را برگرین سه دقیقه مانده به پایان بازی به ثمر رساند، تا تیمش دست کم یک امتیاز حفظ کند.

  • هامبورگ صفر - ولفسبورگ صفر

داربی شمال آلمان میان تیم‌های هامبورگ و ولفسبورگ با تساوی بدون گل خاتمه یافت. تیم هامبورگ در این دیدار چهره‌ای پرجنب‌وجوش‌تر و تهاجمی‌تر از خود به نمایش گذاشت، اما شتاب‌زدگی و سهل‌انگاری این تیم سبب شد که حملات هامبورگ بی‌نتیجه ماند.

  • اف ث کلن ۳ - فرایبورگ ۴

تیم اف ث کلن بعد از ظهر یکشنبه در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۱۵ بوندس‌لیگا میزبان فرایبورگ بود. کلنی‌ها که با هدایت سرمربی جدید خود قدم به میدان گذاشته بودند، برتری ۳ بر صفر را از کف دادند و در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ از مهمان خود شکست خوردند. گل‌های تساوی و پیروزی فرایبورگ در فاصله تنها چند لحظه پیش از به صدا درآمدن سوت پایان بازی به ثمر رسید.

  • هانوفر ۲ - هوفن‌هایم صفر

در یکی دیگر از دیدارهای باقیمانده‌ هفته ۱۵ تیم‌های هانوفر و هوفن‌هایم در هوایی برفی مقابل هم صف‌آرایی کردند. تیم هانوفر با برخورداری از امتیاز میزبانی چهره‌ا‌ی پرجنب و جوش از خود به نمایش گذاشت و توانست با دو گل از سد مهمان قدرتمند خود بگذرد. هوفن‌هایم با این شکست به رتبه ۶ جدول تنزل کرد. هانوفر نیز در رده‌های میانی به سر می‌برد.

  • آگسبورگ یک - هرتا برلین یک

رقابت‌های هفته پانزدهم عصر یکشنبه با انجام دیدار آگسبورگ مقابل هرتا برلین پایان یافت. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. آگسبورگ در فصل جاری خوش درخشیده و در حال حاضر در رده ۷ جدول است. پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین نیز در رده ۱۲ جدول قرار دارند.

 

کد خبر 392122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha