همشهری آنلاین: معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: کلنگ احداث مراکز بهداشتی و درمانی مناطق زلزله‌زده غرب کشور با حضور وزیر بهداشت به زمین زده می‌شود.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت

سيد محمد هادي ايازي با اشاره به آسیب‌های وارده به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور گفت: طی هماهنگی انجام‌شده توسط اداره کل خیرین و موسسات خیره سلامت از زمان وقوع زلزله تاکنون که یک ماه از آن می‌گذرد، تعداد زیادی از نیک‌اندیشان و فعالان اجتماعی، فرهنگی ، هنری و ورزشی برای بازسازی زیرساخت‌های بهداشت و درمان اعلام آمادگی کردند.
وي افزود: پیش از این نیز تعداد 56 کانکس به عنوان خانه بهداشت سیار مناطق زلزله‌زده از سوی خیران سلامت در قالب موسسات و اشخاص به استان کرمانشاه ارسال شده و آغاز به کار کرده است.

  • احداث 62 خانه بهداشت و 22 مرکز جامع سلامت

معاون اجتماعی وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به آغاز احداث 62 خانه بهداشت، 22 مرکز جامع سلامت و بخش‌هایی از بیمارستان‌های تخریب شده گفت: این مراسم با حضور وزیر بهداشت و باحضور بیش از ۶۰ نفر از خیران، هنرمندان و ورزشکاران فعال در قالب پویش کمک‌رسانی به زلزله زدگان غرب کشور برگزار می‌شود.

این برنامه با عنوان یاوران سلامت توسط خیرین، قهرمانان المپیک و هنرمندان به صورت یک روزه تدارک دیده شده است و یاوران سلامت با حضور در روستاهای مناطق زلزله زده، در این امر خیر مشارکت می‌کنند.در پایان نیز تفاهم‌نامه ساخت 62 خانه بهداشت، 22 مرکز جامع سلامت و 3 فاز بیمارستان توسط خیران، قهرمانان المپیک ، هنرمندان و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با نظارت معاونت اجتماعی وزارت بهداشت به امضا خواهد رسید.

کد خبر 392359

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha