همشهری آنلاین: انتشارات علمی و فرهنگی جشنواره ادبیات داستانی «چهل سالگی؛ بعثت انقلاب» را با هدف ضبط و مکتوب کردن خاطرات و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌کند.

جشنواره ادبیات داستانی

به گزارش همشهري آنلاين، اين جشنواره در سه بخش داستان کوتاه، رمان و پي‌نما برگزار مي‌شود و هر بخش سه حوزه جداگانه کودک، نوجوان و بزرگسال دارد. موضوع‌هاي مورد نظر هم عبارتند از رویدادها و حوادث پیش و پس از پیروزی انقلاب، زندگی روزمره در پیش و پس از انقلاب و برداشت‌های آزاد از جریان‌هاي انقلاب.

علاقه‌مندان با توجه به اين شرايط مي‌توانند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ادبیات داستانی «چهل سالگی؛ بعثت انقلاب» ارسال كنند: آثار نبايد پيش‌تر در کتاب، نشریه‌ها و سایت‌ها چاپ و درج شده باشد. پس از ارسال اثر، نویسنده (تا تعیین تکلیف نهایی) از ارسال آن به ناشر یا رقابت‌هاي داستان‌نویسی دیگر و همچنین انعکاس کتبی و الکترونیکی خودداری کند. هر نویسنده می‌تواند همزمان در بخش‌های مختلف جشنواره شرکت یا در یک بخش چند اثر ارسال کند.

ارسال آثار به معنی پذیرش شرایط جشنواره است و آثار ارسالی بازگردانده نمی‌شود. مشخصات نويسنده شامل نام، نام‌خانوادگی، تحصیلات، نشانی کامل پستی، تلفن ثابت و همراه و شرح حال مختصر به همراه فایل اصلی (در صفحه جداگانه) ارسال شود. آخرين مهلت ارسال آثار پایان دی 96 است و ناشر پس از اين زمان هم در صورت دريافت آثار مناسب در موضوع مورد نظر به این آثار فرصت چاپ و انتشار خواهد داد.

در آیین پایانی به سه نفر اول هر بخش جوایز نقدی نفیس و به آثار برگزیده، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می‌شود و انتشارات علمي و فرهنگي تمام آثار برگزیده را با توجه به شرایط داخلی به چاپ مي‌رساند. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به نشانی enghelab40@elmifarhangi.ir ارسال كنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌هاي 88797604 و 88797605 تماس بگيرند.

کد خبر 392362

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha