همشهری آنلاین: کاروان خلیج فارس با ۱۱۸ مدال (۸۵ مدال ورزشکاران بخش معلولین و ۳۳ مدال ورزشکاران نابینا و کم‌بینا) نایب قهرمان شد.

Para asian Logo

در پایان سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان، کاروان ایران با 118 مدال در جایگاه دوم قرار گرفت.

کاروان ایران که با 114 ورزشکار در دو بخش ورزشکاران دارای معلولیت و ورزشکاران کم‌بینا و نابینا در این مسابقات حضور یافته بود، موفق شد به 39 مدال طلا، 44 مدال نقره و 35 مدال برنز دست یابد و با 118 مدال کسب شده، پس از ژاپن که قهرمان این مسابقات شد، در جایگاه دوم قرار گيرد.

ژاپن، قهرمان این دوره از مسابقات با 43 طلا، 29 نقره و 26 برنز و مجموع 98 مدال، جایگاه اول این مسابقات را به خود اختصاص داد و تیم چین با 27 طلا، 9 نقره و 5 برنز و کسب 41 مدال، در جایگاه سوم ایستاد.

سومین دوره بازی‌های پارا آسیایی جوانان از ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه جاری با شرکت ۸۰۰ ورزشکار از کشورهای مختلف به میزبانی امارات متحده و در شهر دوبی به مدت چهار روز برگزار شد.

در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در رشته‌های دو و میدانی، بدمینتون، بوچیا، گلبال، وزنه‌برداری، شنا، تنیس روی میز و در دو بخش کم‌توانان جسمی، حرکتی و نابینایان و کم‌بینایان با هم به رقابت پرداختند.

ایران در دومین دوره این بازی‌ها که سال 2013 به میزبانی مالزی برگزار شد، توانست با 27 نشان طلا، 12 نقره و 20 برنز و در مجموع با 59 مدال، پس از ژاپن در جایگاه دوم قرار گیرد.

کد خبر 392707

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha