همشهری آنلاین: سرمربی استقلال با بیان اینکه صنعت نفت تیم خوبی است که پرسپولیس را شکست داد گفت؛ اما ما نگران نیستیم، تیم خوبی داریم که روحیه خوب، تکنیک و آمادگی جسمانی خوبی دارد.

وینفرد شفر

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر، سرمربی استقلال پس از صعود تیمش به نیمه نهایی جام حذفی گفت: از هواداران تشکر می‌کنم. زمان مناسبی برای بازی نبود. بازیکنانم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. طبیعی است که در جام حذفی تیمی از لیگ برتر مقابل تیم دسته یکی قرار می‌گیرد استرس داشته باشد که شاید نتوانیم ببرد اما خوشبختانه توانستیم به استرس خود غلبه کنیم و بازی خوبی را مقابل ایران‌جوان ارائه دهیم.

شفر در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال در نیم فصل مهاجمی جذب می‌کند یا خیر؟ گفت: بله قطعا ما بازیکنی ما در این پست جذب خواهیم کرد اما تا زمانی که با بازیکن مورد نظرمان قرارداد نبسته‌ایم نام او را اعلام نمی‌کنیم و این موضوع در حال حاضر فقط بین من و مدیرعامل است.

او در پایان درباره بازی کردن برزای و کریمی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در فهرست امروز نام محسن کریمی و بهنام برزای دیده می‌شد. کریمی امروز برای ما بازی هم کرد. امیدوارم که آن‌ها روز به روز پیشرفت کنند.

سرمربی استقلال هم‌چنین در نشست خبری بعد از بازی با ایران‌جوان گفت: در ابتدا از هواداران تشکر می کنم که در روز وسط هفته در ورزشگاه حاضر شدند. اول که وارد ورزشگاه شدم دیدم سکوها خالی هستند و گفتم خدایا چرا ورزشگاه خالی است اما می‌دانستم که می‌شود به هواداران اعتماد داشت و دیدید که این‌گونه هم شد. این مشخص بود که ما بازی راحتی نداریم و طبیعی است در این بازی‌ها اگر استرس داشته باشید، مشکل و فشار روی شانه بازیکنان ایجاد می‌شود. بعد از گل اول همه بازیکنان ما آزاد شدند و توانستیم موقعیت‌های بهتری خلق کنیم و دو گل نیز به ثمر رساندیم.

وی ادامه داد: راجع به نتیجه بسیار خوشحالیم و از عملکرد تیم در نیمه دوم نیز راضی هستم. در این بازی می‌خواستم بازیکنان دیگری را که فرصت بازی نداشتند ببینم. مانند محسن کریمی و پژمان منتظری که هر دو خوب بازی کردند. منتظری بسیار با اهمیت است زیرا عملکرد خوبی دارد و با شخصیت است و توانایی بالایی دارد. ما بازی‌های سختی پیش‌رو داریم و برای لیگ قهرمانان به تمام بازیکنان نیاز داریم. وقتی یک بازیکن تعویض می‌شود و یک بازیکن بازی نمی‌کند، به این معنی نیست که بد بازی کرده است. ما ۴ روز دیگر بازی داریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فاصله کم دیدار این تیم مقابل صنعت نفت به کیفیت بازی آبی‌پوشان ضرر نخواهد زد؟ گفت: از سرمربی حریف نیز می‌توانید این سوال را مطرح کنید. همه تمرکز و حواس ما به بازی بعدی است و سپس به بازی بعد از آن فکر می‌کنیم. نفت آبادان با یک بازی خوب پرسپولیس را شکست داد و می‌دانیم که بازی آسانی نداریم اما ما نگران نیستیم. ما تیم خوبی داریم که روحیه خوبی دارد و تکنیک و آمادگی جسمانی خوبی دارد. اول به لیگ فکر می‌کنیم و سپس به جام حذفی فکر می‌کنیم.

سرمربی آلمانی استقلال درباره اضافه کردن مهاجمی به فهرست این تیم پاسخ داد: ما برای لیگ و لیگ قهرمانان دنبال یک مهاجم هستیم. زمانی که قطعی شد ما نام او را اعلام می‌کنیم اما الان همه چیز بین من و مدیرعامل است و بعد از قطعی شدن، امیدوارم خبر خوبی به هواداران بدهیم. علی قربانی امروز سه شانس گلزنی داشت و یک گل زد. در بازی قبلی نیز بسیار خوب عمل کرد اما ما بازی‌های سختی داریم و نمی‌شود فقط با یک مهاجم در دیدارها حاضر شویم. این که سریع یا کند باشد مهم نیست و مهم پیش‌بینی او از جریان مسابقه است.

وی گفت: در دوره کاری خودم مهاجمان سریع زیادی دیدم که گل نمی‌زدند. شاید یک مهاجم سریع نتواند به درستی مسیر توپ، حرکت و اتفاقات بازی را پیش‌بینی کند. قربانی شاید در زدن ضربه سر خوب نبود اما ما داریم با او کار می‌کنیم و باید ذهنیت او بهتر شود. اگر زود به سمت توپ برود شانسی برای گل زدن ندارد و ما در تمرین روی این موضوع کار می‌کنیم. امروز به شوخی به قربانی گفتم صبح که بیدار می‌شوی مستقیم به تیر یک برو و شب قبل از خواب نیز باید به تیر یک بروی. از مجید حسینی نیز سوال کردم که آخرین مرتبه‌ای که گل زدی کی بود و او به من لبخند زد. این بازیکن یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران است و بازیکن بسیار خوبی است.

کد خبر 393215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha