شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) جایزه بهترین فدراسیون ورزشی سال ۲۰۱۷ جهان را به دست آورد.

Grasa

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) به عنوان بهترین فدراسیون ورزشی سال ۲۰۱۷ از سوی موسسه بین‌المللی جوایز ورزشی (ISA) معرفی شد.

فدراسیون جهانی والیبال این عنوان را به دلیل اجرای کمپین «والیبال راه من» است و برگزاری شایسته سه رویداد مهم والیبال شامل بازی‌های المپیک 2016 ریو، مرحله نهایی رقابت‌های لیگ جهانی 2017 و والیبال ساحلی قهرمانی جهان 2017 دریافت کرد.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال با ابراز خرسندی از دریافت این جایزه، تصریح کرد: کسب عنوان بهترین فدراسیون ورزشی سال ۲۰۱۷ افتخار بزرگی برای والیبال است، چرا که این جایزه با رای اعضای اتاق بازرگانی بین‌المللی ورزشی (ISCC) و نمایندگان کنفرانس بین‌المللی کنفدراسیون‌های ورزشی (ISC) به فدراسیون برتر سال اهدا می‌شود.

دکتر آرای گراسا تصریح کرد: فدراسیون جهانی والیبال به راهش برای توسعه این رشته ورزشی در بازی‌های المپیک و سایر رویدادهای جهانی ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا افراد را در هر سنی و هر نژادی به والیبال ترغیب کنیم و با والیبال ساحلی و سالنی با همه جهان ارتباط برقرار کنیم تا مردم ورزش صلح‌مدارانه و زیبایی را تجربه کنند.

 

کد خبر 393420

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha