همشهری آنلاین: وزیر کشور به مناسبت پنجم دی روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، تاکید کرد: ضروری است تمامی دستگاه‌ها با هدف تحقق نظارت بهینه نسبت به بازنگری دستورالعمل‌ها اقدام کنند.

رحمانی فضلی

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در بخشی از پیام عبدالرضا رحمانی فضلی آمده است: از آنجایی که تخریب بسیاری از بناها و زیرساخت‌های عمرانی معطوف به ضعف سیستم‌های نظارتی و استفاده از مصالح غیر استاندارد می‌باشد، ضروری است تمامی نهادها و دستگاه‌های ذیربط نسبت به بازنگری آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و ... با هدف تحقق نظارت بهینه و افزایش کارآمدی و اثربخشی سیستم‌های کنترل و نظارت اقدام نمایند.

وی در این پیام تصریح کرد: به هر حال و با وجود تمامی تلاش‌ها و اقدامات انسانی، در بسیاری از موارد وقوع حوادث و بلایای طبیعی اجتناب ناپذیر است، لذا به همه مسئولان مربوطه تأکید می‌گردد؛ با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب و با در اولویت قرار دادن آموزش‌های توانمندساز و اقدامات پیشگیرانه و اگاهی بخشی عمومی در راستای رفتار و عملکرد بهینه مردم در شرایط وقوع بحران، بستر مدیریت بهینه بحران‌های طبیعی و امکان زندگی ایمن‌تر برای عموم مردم فراهم نمایند.

کد خبر 393680

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha