همشهری آنلاین: رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر ضرورت بسیج برای ارتقای قدرت بازدارندگی کشور گفت: نباید لحظه‌ای از مقابله با تهدید دشمنان غفلت کرد.

 محمد باقری

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری روز دوشنبه در بازدید از نمایشگاه عملکرد سازمان بسیج مستضعفین این مطلب را عنوان کرد.

وی با گرامیداشت ایام عملیات کربلای 4 و یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات و تبریک آغاز سال نو میلادی به هموطنان مسیحی گفت: انقلاب اسلامی در شرایط خطیری قرار دارد و مسئولیت بسیج در تقویت اقتدار نظام و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور برابر تهدیدهای نظام سلطه و استکبار، بسیار حائز اهمیت است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به توطئه های همه جانبه و دائمی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تاکید کرد: جبهه دشمن، انقلاب اسلامی را تنها تهدیدی می دانند که در مقابل خباثت ها و شرارت های آنان علیه بشریت ایستادگی و با اقتدار و هوشمندی راه آنها را سد کرده است.

سرلشکر باقری افزود: در این مسیر هم باید توطئه های دشمن را خنثی کرد و هم با رویکردی آفندی، دشمن را غافلگیر و به عقب راند همانطور که در برهه تاریخی اخیر در عراق و سوریه شاهد شکست جبهه دشمن در مقابل خروش انقلابی جبهه مقاومت بودیم.

وی با تاکید بر اهمیت هوشیاری ملت برابر ترفندها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: نباید از مساله مقابله با تهدید دشمنان لحظه ای غافل بود در عین حال باید از همه فرصت های فرا روی نظام برای پیش برندگی انقلاب و پیشرفت کشور استفاده کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تقدیر از تلاش ها و نقش آفرینی های بسیج در صحنه های مختلف به ویژه در عرصه محورمیت زدایی و مردمیاری در نقاط دور دست کشور که نماینگر عمق اجتماعی و هویت مردمی این نهاد است خاطرنشان کرد: بسیج باید همواره در مسیر رشد و تعالی قرار داشته باشد و همه نیز باید در راستای تقویت بسیج عزیز گام بردارند.

وی افزود: الگوی فرهنگی تراز انقلاب، بصیرت بخشی، تقویت روحیه و مدیریت جهادی، تربیت کادر تراز انقلاب و توسعه روحیه بسیجی، هر یک کارهای بزرگی هستند که بایستی با پشتیبانی همه جانبه و ملی توسط بسیج صورت پذیرد.

سرلشکر باقری همچنین با تاکید بر توجه به اقشار گوناگون جامعه، بر اهمیت ارتقای نقش خواهران، دانش آموزان و دانشگاهیان در برنامه های کلان و راهبردی سازمان بسیج تاکید کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با اشاره به لزوم تلاش همه جانبه در تحقق انتظارات فرماندهی کل قوا در حکم انتصاب سردار غیب پرور تاکید کرد: همه ما باید به فکر اعتلا و ارتقای انقلاب و نظام بوده و با برنامه ریزی، عمق نگری و دور اندیشی در پی تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا باشیم تا به فضل الهی از توطئه ها و فتنه آفرینی های جدید و پیچیده نظام سلطه و صهیونیسم و دشمنان قسم خورده ملت ایران، به سلامت عبور کنیم.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امروز - دوشنبه - به همراه هیاتی بلند پایه از معاونین خود با حضور در ستاد سازمان بسیج مستضعفین از نمایشگاه عملکرد این نهاد مردمی بازدید و با حضور در جلسه شورای معاونین و اقشار بسیج به ایراد سخنرانی پرداخت.

کد خبر 393696

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha