سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
۰ نفر

همشهری‌انلاین: رئیس پلیس فتا ناجا با بیان این‌که شکایت در خصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی و برداشت‌های غیر مجاز بیشترین موضوع‌های مطرح شده از سوی مردم است، گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت در حوزه فضای سایبری را با طرح در دادسرای ناحیه ۳۱، پیگیری قضائی کنند.

 در ادامه سلسله جلسه‌هاي ارتباط مستقیم مسئولان نیروی انتظامی با مردم در مرکز نظارت همگانی ناجا (197)، سردار سید کمال هادیانفر با حضور در این مرکز ضمن پاسخگویی به سوال‌هاي حوزه جرایم فضای مجازی، دستورهاي لازم را در خصوص مشکلات مطرح شده از سوی مردم، صادر کرد.

رئیس پلیس فتا ناجا با بیان این‌که شکایت در خصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی و برداشت‌های غیر مجاز بیشترین موضوع‌هاي مطرح شده از سوی مردم بود، اظهار کرد: شهروندان قبل از هرگونه واریز وجهی دقت کنند، خرید خود را فقط از فروشگاه‌های دارای نماد الکترونیک انجام دهند.

به گزارش ایسنا،‌هاديانفر تصریح کرد: مرکز فوریت‌های سایبری در طول شبانه روز آماده پاسخ‌گویی به سوال‌ها و خدمت‌رسانی به کاربران است و شهروندان با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس http://www.cyberpolice.ir ، بخش مرکز فوریت‌های سایبری می‌توانند موضوع‌هاي مهم مانند سایت‌های مجرمانه، کلاهبرداری و جرایم مشهود سایبری را در بخش «ثبت گزارشات مردمی» ثبت کنند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار هادیانفر در خاتمه گفت: شهروندان همچنین می‌توانند هرگونه شکایت در حوزه فضای سایبری را با طرح در دادسرای ناحیه 31، پیگیری قضائی کنند.

کد خبر 393761

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha