همشهری آنلاین: مدیر رادیو ایران از اصلاح برنامه‌های این شبکه خبر داد و هدف از این اصلاح را بالا بردن سطح کیفی برنامه‌ها در سال جدید عنوان کرد.

به گزارش ايسنا؛ بهنام احمدپور مبارکه در پاسخ به این پرسش که رادیو ایران چه میزان از حضور پیشکسوتان بهره می‌برد؟ توضیح داد: رادیو ایران قدیمی‌ترین رادیو کشور است. همکارانی که با این رادیو کار را شروع کرده‌اند، همگی موهایشان سفید شده است. برخی از دنیا رفته‌اند و برخی هم دیگر فعالیت نمی‌کنند اما همکارانی داریم که برنامه‌های مختلفی در رادیو ایران دارند. مثل خانم مریم نشیبی که برنامه «گلبانگ» و «شب‌ بخیر کوچولو» را به روی آنتن می‌برد و یا عذرا وکیلی که برنامه «سلام کوچولو» را در رادیو ایران به روی آنتن می‌برد و یا آقای امیر نوری که کار آموزش را در رادیو ایران بر عهده دارد و در حال حاضر بناست ادبیات کهن ما را که آثار شعرای بزرگ است و تاکنون بازخوانی نشده‌اند را بازخوانی کنند و یا خانم قلعه‌ریز که از گویندگان باسابقه رادیو هستند در رادیو ایران حضور دارند.

احمدپور در ادامه درباره راه‌اندازی رادیونما و عملکرد آن که تاکنون بجز راه‌اندازی صرف خروجی نداشته است، اظهار کرد: متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم رادیونما را به آن نقطه قائل برسانیم. به نظر می‌رسد رادیونما فقط راه‌اندازی شده است، اما باید به یک بلوغ برای کیفیت آن برسیم.

او درباره رادیو نما اظهار کرد: ما می‌پذیریم که بسیاری از ایده‌هایی که برای رادیونما داشته‌ایم را نتوانسته‌ایم پیاده کنیم.

مدیر فعلی رادیو ایران همچنین درباره فعالیت‌های رادیو ایران برای رادیو نما یادآور شد: خوشبختانه در رادیو ایران از این پس شاهد اتفاقاتی در رادیونما خواهیم بود. ایجاد زیرنویس و همچنین اطلاعات برنامه‌ها، فایل‌های متنی مکمل برنامه‌های رادیویی را قرار است در رادیونما بارگذاری کنیم. رادیو ایران تصمیم دارد نظرات مخاطبان را نیز در رادیونما به نمایش بگذارد.

مدیر رادیو ایران در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود از تدارک برنامه جدید با محوریت روستاییان در رادیو ایران خبر داد و گفت: این برنامه که عنوان آن هنوز انتخاب نشده، قرار است هفته‌ای دو شب به روی آنتن برود.

کد خبر 393792

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha