همشهری آنلاین: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه ۹ دی عاشورای انقلاب اسلامی در برابر فتنه معاویه صفتان زمان بود، اما باید هوشیار باشیم که دشمن همواره به دنبال فتنه جدیدی در این کشور است.

عبدالله حاجی صادقی

به گزارش ایرنا، عبدالله حاجی صادقی روز شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرکرد افزود: حماسه 9 دی یک حادثه نیست که هر ساله برای آن بزرگداشت برگزار شود، بلکه شروعی بی پایان همچون قیام عاشورای حسینی است.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی به همگان ثابت کرد که ملت همیشه در صحنه ایران هر سختی را به جان می خرد و از همه هستی خود در راه دفاع از میهن و مقام ولایت فقیه می گذرد و در این خصوص با کسی هیچ ملاحظه ای ندارد.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه تداوم حماسه 9 دی عامل بقای نظام اسلامی است، تصریح کرد: بی شک فتنه های دشمن تمام شدنی نیست و آنچه می تواند ما در برابر این دشمنی ها مصون بدارد، حفظ و استمرار ارزش های حماسه 9 دی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، فتنه 88 را بزرگترین فتنه دشمن در راه مبارزه با انقلاب اسلامی دانست و گفت: هرچند در دهه های گذشته با فتنه های متعددی مواجه بودیم، اما در فتنه 88 دشمن قصد داشت نظام را به دست مردم نابود کند که بصیرت و هوشیاری ملت مانع تحقق این هدف شوم شد.

حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن در مقام فتنه گری جدیدی است، اظهار کرد: دشمن درصدد است با بکار گیری عناصر داخلی و از راه نفاق و فریب، ارکان انقلاب را مورد تعرض خود قرار دهد و با دگرگون سازی ارزش ها روحیه بسیجی و انقلابی را از ملت ایران بگیرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دشمن تلاش دارد تا با نفوذ سیاسی محاسبات نخبگان و افراد موثر نظام را تغییر دهد و از این طریق اهداف خود را پیگیری کند.

حاجی صادقی، رفع مشکلات اقتصادی کشور را مشروط به اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و گفت: اگرچه رفع مشکلات اقتصادی باید مهمترین دغدغه مسئولان باشد، اما در این مسیر نباید دست نیاز به سمت دشمن دراز کرد بلکه می توان با اتکا به درون این مشکلات را از میان برداشت.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توجه به پیام های حماسه 9 دی را عامل مهمی در حفظ و بقای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ولایت مداری و مطیع امر ولی فقیه بودن از مهمترین پیام های این حماسه به شمار می رود.

حاجی صادقی، مطالبه مردم از مسئولان را از دیگر پیام های حماسه 9 دی برشمرد و تصریح کرد: پایبندی به ارکان انقلاب و ولایت و خدمتگزاری به مردم 2 مطالبه مهم مردم از مسئولان به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: اما مهمترین پیام حماسه 9 دی خطاب به استکبار جهانی است و مردم ایران اسلامی بار دیگر به استکبار گوشزد کردند که تا آخرین نفس در برابر آن ایستاده و از مردم مظلوم جهان دفاع می کنند.

به گزارش ایرنا، امروز نظیر این اجتماع بزرگ در شهرستان های کوهرنگ، فارسان، اردل، کیار، سامان، بن، لردگان و بروجن در این استان برگزار شد.

کد خبر 394102

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha