همشهری آنلاین: در پی درخشش سید حسین حسینی درون دروازه استقلال، مسئولان این تیم در تلاشند تا با او قراردادی ۵ ساله منعقد کنند.

سید حسین حسینی

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی از روزی که به عنوان گلر اول استقلال جانشین سیدمهدی رحمتی درون دروازه شد روند بسیار خوبی را طی کرد و در نهایت توانست با ثبت رکوردی جدید در کلین شیت و گل نخوردن گوی سبقت را از وحید طالب‌لو ربوده و عنوان برترین دروازه بان استقلال در تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

رکوردی که حالا این گلر جوان را در فاصله 24 دقیقه‌ای با شکستن رکورد تاریخ لیگ برتر در گل نخوردن قرار داده تا تهدید بزرگی برای علیرضا بیرانوند قلمداد شود. همین عملکرد و رضایتی که وینفرد شفر از سیدحسین حسینی داشت باعث شد تا باشگاه استقلال در اقدامی غیرمنتظره به گلر شیرازی پیشنهاد تمدید قرارداد پنج ساله با مزایای جالب توجه ارائه بدهد تا حضور طولانی مدت این دروازه‌بان را تضمین کند.

پیشنهادی که هفته قبل و قبل از بازی با استقلال خوزستان از سوی مدیرورزشی باشگاه به سیدحسین حسینی ارائه شد؛ اما دروازه بان آبی‌ها بدون این که بخواهد واکنشی به آن نشان بدهد همه چیز را به پایان فصل موکول کرد. از قرارداد فعلی حسینی با استقلال هنوز یک فصل دیگر باقی مانده؛ اما با این حال استقلالی‌ها تلاش خود برای تمدید این قرارداد تا چند سال آتی را آغاز کردند، به خصوص که هیچ بعید نیست سیدحسین با این روند مسافر جام جهانی شود و ایران را در روسیه 2018 همراهی کند.

کد خبر 394137

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha