همشهری آنلاین: بالگرد‌های نظامی ارتش آمریکا تعدادی از تروریست‌های وهابی صهیونیستی داعش را از اردوگاه السد در جنوب شهر الحسکه به مکان نامعلومی منتقل کردند

بالگرد‌های آمریکا تروریست‌های داعش را به مکان نامعلومی منتقل کردند

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه (سانا)، آمريکا در ادامه سياست هاي خود در حمايت از تروريست هاي داعش، شماري از عناصر تروريستي را با بالگردهاي نظامي از اردوگاه السد در جنوب شهر الحسکه به مکان نامعلومي انتقال داده است.

منابع محلي در حومه الحسکه اعلام کردند: (به اصطلاح) ائتلاف بين المللي تحت فرماندهي آمريکا شماري از عناصر تروريستي داعش را با بالگردهاي نظامي از اردوگاه السد در حومه جنوبي الحسکه به مکان نامعلومي انتقال داد و بالگردها از اطراف سد الباسل در جنوب شهر الحسکه برخاستند.

منابع محلي افزودند: عناصر داعش که از اردوگاه السد به مکان نامعلومي منتقل شدند همان تروريست هايي هستند که ائتلاف تحت امر آمريکا چند روز پيش آنان را از حومه شرقي ديرالزور به ويژه از روستاهاي الشعيطات به داخل اردوگاه السد منتقل کرده بود.

مرکز هماهنگي روسيه در حميم در اواسط ماه دسامبر اعلام کرده بود ائتلاف بين المللي تحت فرماندهي آمريکا همچنان با تروريست هاي داعش در سوريه همکاري مي کند و فرماندهان نظامي آمريکا يگان هاي نظامي جديدي تحت عنوان «ارتش جديد سوريه» در اطراف اردوگاه آوارگان در شهر الحسکه تشکيل دادند.

گفتني است بالگردهاي نظامي سوريه چهارشنبه گذشته تعدادي از عناصر داعش را از استان ديرالروز به استان الحسکه در شمال شرق سرويه منتقل کرده بودند.

 

کد خبر 394197

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha