همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس با اعلام خبر نهایی شدن قرارداد دو ساله‌اش تا آخر هفته جاری در خصوص وضعیت طارمی گفت که این بازیکن مایل به ماندن در پرسپولیس نیست.

برانکو

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از جلسه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت: یک جلسه خوب و عالی داشتیم. آقایان گرشاسبی، پیروانی، حاجی بیگی و کل کادر فنی در جلسه حضور داشتند. در این جلسه درباره قرارداد من و همکارانم و همین طور افشین پیروانی صحبت کردیم و توافقات انجام شد. انتظار دارم این قرارداد تا آخر هفته نهایی شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین عنوان کرد: امروز آخرین روز سال میلادی است و با توجه به حضور وکیلم در خارج از کشور کارهای فنی قراردادم به سختی انجام می‌شد. قرارداد تا پنج‌شنبه قطعی خواهد شد و هیچ مشکلی در تمدید قرارداد وجود نخواهد داشت. بیشترین بحث جلسه در مورد بازیکنان و تیم بود. با توجه به این که محرومیت خاصی در جذب بازیکن داریم و یکی از موضوعات، بحث مهدی طارمی بود. توافق کردیم که به طارمی پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله را ارائه دهیم تا از این طریق نشان دهیم که چقدر برایش احترام قائلیم و برایمان مهم است.

برانکو در ادامه با بیان این که "طارمی قبول نکرد در پرسپولیس بماند،" خاطرنشان کرد:‌ او می‌خواهد در یک تیم خارجی بازی کند و کتبا اعلام کرد که تمایلی به تمدید قرارداد ندارد. همچنان به ماندنش امیدواریم چون هر بازیکن خوبی برای ما مهم است. با این حال طارمی حرفه‌ای است و زندگی‌اش از این راه می‌گذرد. طبیعی است که خودش تصمیم خواهد گرفت.

او همچنین در مورد تسویه مالی قرارداد خودش با باشگاه تصریح کرد: ما امروز بحثی درباره تسویه و شرط گذاشتن نداشتیم. به هر حال بعد از دو سال باید حساب و کتاب‌های‌مان را انجام می‌دادیم. دستیارانم در عرض پنج دقیقه تصمیم گرفتند اما بحث من کمی طولانی‌تر شد. تنها بحث زمان مطرح بود که زمانی نداشتیم. حتی افشین پیروانی هم تا الان بدون قرارداد کار کرده و این موضوع در هفته جاری حل خواهد شد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت احمد نوراللهی به خبرنگاران گفت: در حال حاضر نمی‌توانم بگویم در چه مرحله‌ای قرار دارد. قطعا با بازگشتش تیم تقویت مضاعفی خواهد داشت اما باید وظیفه‌اش را نسبت به کشورش انجام دهد.

برانکو در واکنش به شایعه‌ای مبنی بر این که او تمدید قراردادش را به خاطر زلزله‌های اخیر در تهران به تعویق انداخته است عنوان کرد: تفاوت من با بقیه بازیکنان هنگام زلزله این بود که من راحت در تخت‌خوابم خوابیده بودم و بازیکنان در خودروهایشان بودند.

سرمربی تیم پرسپولیس همچنین در پاسخ به پرسشي مبنی بر این که آیا تصمیم طارمی برای رفتن با توجه به حمایتی که پرسپولیس از او در دو سال اخیر داشته تصمیم درستی است یا نه، گفت: وکیل طارمی در جلسه حضور داشت و او به من گفت که قصد طارمی چیست. این را باید بدانیم که طارمی در دو سال اخیر بهترین بازیکن و آقای گل ایران بوده و گل‌های او هواداران ما را شاد کرد. می‌دانیم که طارمی ملی‌پوش است. درست است که او اشتباه کرد اما همه اشتباه می‌کنند و طارمی با قصد و نیت شر اشتباه نکرد. قطعا نمی‌خواست این طور شود. خودش هم جریمه شد و عواقبش را دید، آن هم در سالی که جام جهانی است. قطعا در صورت محروم نبودن، شرایط بهتری پیدا می‌کرد. او الان تاوان کارش را می‌دهد و باشگاه هم همین وضعیت را دارد. بارسلونا و رئال مادرید هم جریمه شدند. اتلتیکو مادرید تازه الان می‌تواند دیگو کاستا را جذب کند و در همه باشگاه‌ها این اشتباه پیش می‌آید. قرارداد طارمی تمام شده و نمی‌خواهد بماند. این حقش بوده و نباید به او ایراد بگیریم.

برانکو همچنین درباره انتخابات حاشیه‌ای بازی تیمش با تراکتورسازی و برخورد احتمالی کمیته انضباطی با باشگاه اظهار کرد: ما حق نداشتیم بازی را ببریم؟ نمی‌دانم برد ۲ بر صفر زیاد بود؟ دلیلش چیست که این قدر ناراحتند؟ به خاطر تشویق هواداران‌مان ناراحت بودند؟ اگر این طور است، هواداران تراکتورسازی هم تیم‌شان را تشویق کردند. بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران را هم دیدم و هواداران تیم‌شان را تشویق می‌کردند. نمی‌دانم هواداران پرسپولیس باید چه تیمی را تشویق می‌کردند. من خوشحالم که با این برد، شادی و نشاط به هواداران دادیم چون بازی با تراکتورسازی، فولاد و سپاهان در حد داربی است. آخرین داربی هم با استقلال تهران است و چنین بازی‌هایی ریسک بزرگی دارد. شما می‌دانید همه از من در مورد داربی سوال می‌کنند و هواداران علاقه دارند با پیروزی در داربی قهرمان شویم.

او همچنین از تمدید دو ساله قراردادش خبر داد و گفت: اگر باشگاه پیشنهاد بیشتری ندهد قراردادمان دو ساله خواهد بود. منطقی‌اش هم دو ساله است.

برانکو همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که چقدر از قراردادش را دریافت کرده است گفت: ۸۳.۲۸ درصد از قراردادم را گرفته‌ام. این که چقدر به قرارداد قبلی‌ام اضافه شده را می‌توانید از امور مالی باشگاه بپرسید.

سرمربی پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد بازیکنان نیز گفت: ما در این مورد با باشگاه صحبت کرده‌ایم. باشگاه حد و مرز خودش را تعیین کرده است و اگر بازیکنی فکر می‌کند می‌تواند در باشگاه دیگری شرایط بهتری داشته باشد، نمی‌توانیم جلویش را بگیریم اما مطمئن نیستم از هر لحاظ جای دیگری بهتر از پرسپولیس وجود داشته باشد. از بازیکنانی که داریم راضی هستیم. فعلا بدون طارمی و نوراللهی قهرمان لیگ هستیم. تیم بسیار خوبی داریم و نیازی نیست بخواهیم بازیکنی را برگردانیم.

کد خبر 394213

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha