همشهری آنلاین: وزیر کشور با بیان اینکه هوشیاری مردم همواره موجب شکست هر توطئه‌ای شده است تاکید کرد: کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی، بی نظمی و بی قانونی می‌کنند، باید پاسخگوی رفتار‌های خود بوده و هزینه آن را بپردازند.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور عبدالرضا رحماني فضلي در واکنش به حوادث و اتفاقات اخير اظهار داشت: حوادث و اتفاقات چند روز اخير موجب نگراني، تاثر و ناراحتي مردم عزيزمان شده که هميشه هوشياري و هوشمندي مردم و اهميت دادن آنها به نظم و امنيت و قانون موجب شکست هر توطئه اي شده است.

وي در ادامه با بيان اينکه انقلاب اسلامي و ارزشهاي والاي اسلامي و انساني چيزي نيست که مردم از آن بگذرند، افزود: هر زمان احساس شود که مردم بايد در صحنه حضور پيدا کنند، خواهند آمد.

وزير کشور تاکيد کرد: گروه‌ها، اقشار و طبقات مختلف مردم اعلام حضور و به صحنه آمدن داشته‌اند که اگر لازم باشد به موقع خواهند آمد.

رحماني فضلي با تاکيد بر لزوم رعايت نظم، قانون و امنيت، مدارا و خويشتن داري نيروهاي انتظامي، امنيتي و مسئولان مربوطه را تحسين برانگيز توصيف کرد و گفت: فضاي ايجاد شده نه تنها براي امنيت، توليد و اشتغال کشور بهره اي ندارد بلکه موجب آسيب رساندن به توليد، اشتغال و امنيت کشور مي‌شود.

وي با بيان اينکه در طول سالهاي اخير شاهد برگزاري تجمعات مختلف مردمي با رعايت قانون و نظم پيرامون مسائلي همچون پديده شانديز، موسسات مالي و اعتباري و موضوع بازنشستگان و ... بوده ايم که با پيگيري دولت، مجلس و قوه قضاييه به حل بسياري ازآنها اقدام شده است، اظهارداشت: کساني که اقدام به تخريب اموال عمومي، بي نظمي و بي قانوني کرده و موجب سلب امنيت مردم مي شوند در قبال قانون مسئولند و بايد پاسخگوي رفتارهاي خود بوده و هزينه آن را بپردازند.وزير کشور بيان کرد: دولت، مجلس و قوه قضاييه مصمم به پيگيري مطالبات مردم براي حل مشکلات آنها هستند.

رحماني فضلي با اشاره به سوءاستفاده برخي افراد از فضاي مجازي در اتفاقات اخير گفت: کساني که از فضاي مجازي سوءاستفاده کردند و از آن در جهت سلب امنيت، بي‌نظامي، قانون شکني و تخريب اموال مردم استفاده کردند، نشان دادند که استفاده از ظرفيت اين امکان بهانه است، آنها بدنبال خشونت پراکني و رعب و وحشت هستند که قطعا با اين نوع رفتار برخورد خواهد شد.

وي با تاکيد بر اينکه در آرامش، امنيت و نظم و در چهارچوب قانون بهتر مي توان پيگير مطالبات شد، تصريح کرد: مردم عزيزمان همواره با تاکيد بر روش‌هاي قانوني پيگير حقوق خود بوده و خواهند بود لذا نبايد تخريب‌ها و تجاوز به حقوق عمومي و شهروندي جامعه به حساب مردم فهيم و عزيزمان گذاشته شود.

وزير کشور خاطرنشان کرد: در شرايط کنوني حفظ آرامش، دعوت به نظم و قانون و تقويت وحدت، انسجام و هماهنگي و همکاري و پيگيري خواست و مطالبه مردم بهترين راه برقراري امنيت عمومي و پاسخگويي مناسب به مردم است.

کد خبر 394236

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha