همشهری آنلاین: مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از بخش‌های مختلف بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب (بانگر) و مراحل تجهیز بخش دیالیز این بیمارستان بازدید کرد.

مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت

به گزارش وبدا، رضا مسائلی در حاشیه بازدید از این بیمارستان با بیان اینکه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده غرب کشور بدون هیچ توقفی ارائه می‌شود، افزود: پس از وقوع زلزله در غرب کشور شاهد بودیم که بیمارستان جایگزین شهدای سرپل ذهاب (بانگر) ظرف مدت بسیار کوتاهی و کمتر از یک هفته آماده خدمت رسانی به مردم شد.

وی با بیان اینکه در کمتر از ۵ ساعت پس از وقوع زلزله، تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی در سرپل ذهاب تامین شد، افزود: بخشی از تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی با مشارکت ۹ میلیارد تومانی خیرین سلامت تامین شد و بخش دیالیز این بیمارستان نیز توسط یکی از شرکت های تولید دستگاه همودیالیز تجهیز و راه اندازی می‌شود.

مسائلی خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی مناطق زلزله زده غرب کشور در صدر اولویت‌های وزارت بهداشت قرار دارد و نماینده ویژه وزیر بهداشت در این مناطق نیز فعالانه پیگیر حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان‌های زلزله زده است.

وی از تامین تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان شامل تجهیزات اتاق عمل ارتوپدی، دستگاه اکسیژن ساز و انژکتور دستگاه سی تی اسکن خبر داد.

کد خبر 394586

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha