همشهری آنلاین: سرمربی استقلال با بیان تیمش ۷۷۸ دقیقه گل نخورده است گفت نمی‌دانم چرا هواداران ما که بلیط هم داشتند در ورزشگاه نبودند.

وینفرد شفر

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازي با تركتور سازي كه با نتيجه بدون گل به پايان رسيد، گفت: من هوادران‌مان را در ورزشگاه ندیدم و نمی‌دانم چرا وقتی تماشاگران مان بلیت دارند و به تبریز آمدند، در ورزشگاه نبودند. این موضوع منصفانه نیست. ما امروز به دنبال سه امتیاز بودیم. داربی آسانی پیش رو نداشتیم. تراکتورسازی تیم خوب و محکم و قدرتمندی است. دو اشتباه در کار دفاعی ما رخ داد که دروازه‌بان به خوبی آنها را مهار کرد. در چهار، پنج دقیقه پایانی شانس خوبی برای پیروزی داشتیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: ۷۷۸ دقیقه دروازه استقلال بسته بوده و این موضوع را به دروازه‌بان، خط دفاعی و تمام بازیکنان‌مان تبریک می‌گویم. خیلی خوشحالم که نظم خوبی در تیم ما حاکم شده و تمام بازیکنان در زمین می‌جنگدند. از عملکرد امروز تیمم راضی هستم. وقتی با تیم قدرتمندی بازی داریم و از سوی دیگر هواداری در ورزشگاه نباشد، کار برای تیم سخت می‌شود اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم که عملکرد خوبی داشتند. عملکرد داور هم بسیار خوب بود. تمام تصمیماتی که در جریان بازی گرفت، درست بود. از این بابت خیلی خوشحال هستم.

زرندی، مدیر رسانه‌ای استقلال در واکنش به اینکه استقلال و پرسپولیس در تبریز هواداری ندارند، گفت: هواداران و لیدرهای ما از تهران آمده بودند که به آنها هم اجازه حضور در ورزشگاه را ندادند.

شفر هم در واکنش به همین موضوع گفت: یعنی یک نفر هم برای حمایت از استقلال به ورزشگاه نیامده بود؟ وقتی شما به ورزشگاه آزادی بیایید، به طور صددر صد ما به شما بلیت می‌دهیم. هفت، هشت نفر از لیدرهای ما از تهران آمده بودند اما هیچ کدام در ورزشگاه نبودند.
سرمربی آلمانی استقلال تاکید کرد: مشکلی نیست اما اگر شما (هواداران تراکتورسازی) به تهران آمدید، بلیت شما محفوظ است. خیلی‌ها که به تبریز آمده بودند، برای دیدن بازی و همچنین زیبایی‌های تبریز به این شهر آمدند.

او در پاسخ به این سوال که استقلال نسبت به بازی‌های قبل موقعیت‌های گل کمتری داشت و فقط مالکیت توپ بیشتری داشت، گفت: این نظر شما است. من می‌توانم بگویم که ما امروز خوب بازی کردیم.

سرمربی باتجربه استقلال درباره تعویض سوم این تیم که یک مهره دفاعی را به زمین فرستاد تاکید کرد: فرشید باقری سر زن خوبی است و می‌خواستم از او در فاز تهاجمی استفاده کنم. یکی از بازیکنان تراکتورسازی چند دقیقه‌ای به زمین افتاده بود و این موضوع باعث شد تعویض ما با تاخیر زیادی انجام شود.

شفر درباره شناختش از تراکتورسازی پیش از ورود به زمین گفت: روی برنامه‌های حریف کار کرده بودیم. امروز سه بازیکن کلیدی تراکتورسازی را از کار انداخته بودیم. دو اشتباه فردی از بازیکنان ما باعث شد که تراکتورسازی به دروازه ما هجوم بیاورد. یک شانس هم از روی نقطه کرنر داشتند و به جز این نتوانستند موقعیت خلق کنند اما استقلال شش، هفت موقعیت خوب را به وجود آورد.

او درباره جپاروف گفت: سرور بازیکن خوبی است که در وسط زمین به خوبی ظاهر می‌شود و عملکرد خوبی دارد. یکی از اشکالات کار ما در بازی امروز جالب نبودن پاس‌های آخر به مهاجمان بود. امروز نورافکن در پست هافبک بازی کرد اما بازیکن جوان اگر اشتباه هم کند، از نظر من ایرادی ندارد. امروز فرشید باقری را نداشتیم چرا که او به طور صددرصد آماده نبود و نسبت به بازی قبل سه مهره خودمان را در اختیار نداشتیم.

سرمربی استقلال درباره بازی‌های پرگل استقلال و تراکتورسازی در چند دیدار اخیر گفت: امروز دو تیم خوب در زمین بودند. تراکتورسازی تیم محکمی است و به خوبی تیم حریف را تحت فشار می‌گذارد. از طرفی پاس‌های خوبی به فرزاد حاتمی می‌دهند. ما چند موقعیت خوب داشتیم اما وقتی ضربه آخر را خوب نزنید، نمی‌توانید به برد برسید. بازی برابر تراکتورسازی سخت است اما در دقایق پایانی موقعیت‌های خوبی داشتیم که گل نشد. تساوی بدون گل هم نتیجه بدی نبود.

شفر درباره هواداران تراکتورسازی گفت: قبل از بازی با پیراهنی که روی آن نوشته بود یاشاسین آذربایجان به سمت هوادران این تیم رفتم اما از آن فاصله نتوانستند متن روی پیراهن را به خوبی بخوانند. می‌خواستم از هوادران فوتبال در تبریز تعریف و تمجید کنم. این پیراهن را به خاطر همدلی بیشتر با هوادران به سمت آن‌ها بردم.

سرمربی استقلال درباره بازگشت پژمان منتظری به میادین و عملکرد او مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: او بازیکن بسیار بزرگی است و بعد از مصدومیت برای نخستین بار بود که به شکل کامل در زمین به میدان رفت. فقط در دو صحنه پاس خوبی نداد اما در مجموع نود دقیقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. در خیلی از دقایق بازی او در مصاف‌های تک به تک موفق ظاهر شد و شرایط خوبی دارد. می‌دانم که شرایط خوبی برای بازی کردن دارد.

کد خبر 394614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha