همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تا کنون دو گسل طبیعی و سیاسی تهران را لرزانده است، گفت: این لرزش‌ها تذکری از سوی خداوند بود و باید به آن توجه کنیم.

به گزارش همشهري آنلاين، محسن هاشمی در جلسه امروز (يكشنبه هفدهم دي ماه) با بيان اين مطلب افزود: در دو ماه اخير دو تکان در تهران و ايران داشتيم، اولي زلزله ۵.۲ ریشتری تهران بود كه بخير گذشت و دومي ناآرامی گسل‌های اجتماعی كه هر دو تذکري بود که خود را مقاوم کنیم و از طرفی با توجه به شرايط موجود  و با مدد كارآمدي و عدالت فكري به حال جامعه و  تثبيت مشروعيت نظام كنيم.

وي در ادامه با بيان اينكه امروز  پنجاهمين سالروز وفات پهلوان غلامرضا تختی است، اظهار داشت: او در سن ۳۷ سالگی در اوج محبوبیت از میان ما رفت و  هنوز هم مرگ وی در هاله‌ای از ابهام است. متاسفانه هر کس از ظن خود این مرد را تفسیر می‌کند ولي در كل باور خودکشی او سخت است و از طرفي قتل سیاسی اين پهلوان هم به طور جدی مطرح است.

رييس شوراي شهر تهران، ري و تجريش همچنين به جلسه شورای امنیت در خصوص ایران اشاره كرد و گفت: نتيجه اين جلسه بيانگر انزوای سیاست خارجی آمریکا بيش از گذشته است و اينكه نماینده فرانسه این اتفاق را دخالت در امور داخلی ایران دانست از نتایج برجام است كه نبايد آن را ناديده گرفت.

کد خبر 394754

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha