همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه با بیان اینکه مردم خط خودشان را از خشونت و برهم زدن کشور جدا کرده‌اند، اظهار کرد که باید اعتراض و انتقاد مردم را با گوش جان بشنویم.

ظریف

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف در دومین دوره مراسم اهدای نشان امین‌الضرب که امروز ۱۸ دی ماه در تالار وحدت برگزار شد، گفت: ما در این کشور هر چه داریم از جمله امنیت، رفاه، توسعه و آرامش از مردم داریم.

وی افزود: مردم ما همان‌طور که امام راحل فرموده‌اند ولی‌نعمتان ما هستند. به خاطر این مردم است که ما در دنیا سربلند هستیم و تنها کشور آرام این منطقه هستیم.

ظریف تصریح کرد: به همین دلیل است که باید اعتراض و انتقاد مردم را با گوش جان بشنویم. همین مردمی که خط خودشان را از خشونت و برهم زدن کشور جدا کرده‌اند، مردمی که هیچ گاه در کنار خشونت نخواهند ایستاد.

وزیر امور خارجه اضافه کرد: این مردم از ما جلوتر هستند. هم‌چنین بازرگانان ما در روابط با سایر کشورها همواره پیشگام بوده‌اند و در انتقال فرهنگ نیز و مرام ما که به آن افتخار می‌کنیم پیشگام بوده‌اند. نقش کارآفرینان در این کشور برجسته بوده و در آینده هم برجسته خواهد بود. هر آنچه که به مردم نفع می‌رساند و کمک به زندگی مردم است، ماندنی خواهد بود.

در این مراسم در کنار تجلیل از تعدادی از کارآفرینان به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تندیس امین‌الضرب اهدا شد.

کد خبر 394920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha