همشهری آنلاین: سود اولیه سهام عدالت برای افرادی که نسبت به پرداخت مبلغ ۴۷۰ هزار تومان اقدام نکرده‌اند، ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان محاسبه شده که از عصر امروز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه به حساب مشمولان واریز خواهد شد، بقیه افراد که صاحب یک میلیون تومان سهام عدالت هستند هم ۵۰ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

به گزارش فارس، طبق گفته میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی واریز سود سهام عدالت از عصر امروز سه‌شنبه 19 دي‌ماه آغاز می‌شود که بر این اساس، سود واریزی برای افرادی که آورده یک میلیون تومانی کامل دارند، یعنی آن‌هایی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند و همچنین کسانی که 470 هزار تومان مابقی را واریز کرده‌اند 150 هزار تومان است که در مرحله اول ۵۰ هزار تومان به حساب آنها واریز می‌شود و برای بقیه افراد کمی بیشتر از نصف این رقم خواهد بود.

بر این اساس، طبق پیگیری خبرگزاری فارس، سود واریزی برای بقیه افراد معادل ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود که در مراجعه به سایت سهام عدالت این رقم به مشمولان اعلام شده است.

بر اساس اعلام سامانه سهام عدالت، سود علی‌الحساب قابل دریافت بابت عملکرد سال ۱۳۹۵ حداکثر مبلغ ۷۹ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود. این عدد در واقع کل مبلغ قابل واریز در سه مرحله اعلام شده برای مشمولان خواهد بود.

کد خبر 394987

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha