همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا به عظمت و اقتدار رهبری و ملت ایران در نبردهای متعدد حق علیه باطل اعتراف کرده است.

حسین سلامی

به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی در آیین معارفه فرمانده قائم آل محمد(عج) سپاه استان سمنان در حسینیه این نهاد افزود: مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی همواره از ولایت فقیه و ارزش های ملی و اسلامی دفاع کرده اند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی متعلق به همه اقشار جامعه به خصوص مستضعفان است و ملت فهیم و آگاه ایران در 40 سال گذشته در مقابل یاوه گویی های دشمنان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی استعمارگری نوین آمریکای ملعون در منطقه و کل جهان را خنثی کرد و استکبار جهانی را به گورستان جهل فرو برده است.

سردار سلامی اضافه کرد: با اراده ملت ایران اکنون دوران ذلت و خواری استکبار جهانی فرا رسیده است و مسئولان ارشد این کشور برای دیدار با حاکمان منطقه خاورمیانه، مخفیانه به این کشورها سفر می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: استکبار جهانی در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی با راه اندازی جنگ هشت ساله، تحریم های ناجوانمردانه و با رویکرد انزوا طلبی علیه ملت ایران، درصدد ناامید کردن مردم از آرمان های انقلاب بود اما آحاد جامعه با اتحاد و همدلی همه این توطئه ها را خنثی کردند.

به گزارش ایرنا، در این آیین از سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانیده پیشین سپاه استان سمنان قدردانی و سردار حسن حسن زاده به عنوان فرمانده این نهاد منصوب شد.

کد خبر 395115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha