پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم مس سونگون گفت: قهرمانی حق تیم ما بود و این قهرمانی را به مردم خوب آذربایجان تبریک می‌گویم.

قهرمانی تیم مس سونگون

حمید بی‌غم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم بابت این قهرمانی که این شادی بیشتر به خاطر مردم آذربایجان و تماشاگران تبریزی است که در سرما و گرما در سالن مسابقه حضور یافته و ما را تشویق کردند و همواره از تیم حمایت کردند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم سنگ تمام گذاشته و بیشتر از توان خود بازی کردند و مستحق قهرمانی بودند و با بیشترین برد، کمترین باخت، بهترین خط حمله و دفاع و با شایستگی تمام به جام قهرمانی دست یافتیم.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد بازی تیمش برابر شهروند ساری تصریح کرد: نیمه اول نتیجه لازم را گرفتیم و نیمه دوم سعی کردیم بازی را اداره کردیم تا این دیدار به درگیری نکشد و این مسابقه که از شبکه 3 پخش می‌شد سبب شد تلاش کنیم بازی زیبایی در به نمایش گذاشته و تداوم پخش زنده مسابقات فوتسال در این شبکه را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم روند موفقیت‌های تیم مس در باشگاه‌های آسیا هم ادامه داشته و این تیم در آسیا نیز به عنوان قهرمانی دست یابد.

بی‌غم در مورد خاطرات فصل گفت: هر بازی برای من یک خاطره خاص بود، اما باید عنوان کنم تنها شکست ما در قرچک بوده که این باخت حق تیم ما نبود.

وی اظهار کرد: قراردادم با باشگاه مس سونگون به اتمام رسیده و از امروز مربی آزاد هستم و دیگر مسوولیت تیم با خود باشگاه مس سونگون است.

کد خبر 395174

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha