همشهری آنلاین: معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینک تصمیم دولت به رفتار شفاف با مرد است گفت: طبق مطالبه مردم جهت‌گیری بودجه در جهت اشتغال‌زایی و از بین بردن فقر مطلق است.

مجید تخت روانچی

مجيد تخت روانچي، معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور در گفت‌وگو با ايلنا، گفت: تاکید روحانی بر این است که در دولت دوازدهم فقر مطلق را بتوانیم از بین ببریم یا جهت گیری بودجه در راستای اشتغال زایی است، اینها در واقع مطالبات مردم است و دولت هم در این راستا لایحه بودجه را ارائه کرده است. اگر مجلس صرفا ابراز مخالفت کند و پیشنهادی نداشته باشد، شاهد تداوم بیکاری و فقر مطلق خواهیم بود و این عملا به معنای سکون است.

تخت روانچی با بیان اینکه ریشه اتفاقات اخیر کشور باید روشن شود، گفت: دولت مصمم به رفتار شفاف با مردم است تا آنها بتوانند بر کار دولت نظارت داشته باشند. واقعیت قضیه این است که مردم ما چه نسل جوان چه نسل بالاتر مطالبات بحقی دارند.

وی افزود: آقای روحانی هم گفتند که همه ما باید پای صحبت مردم بنشینیم و به نظراتشان گوش دهیم و تصمیمات ما بر اساس خواسته های ملت باشد. دولت اراده کرده تا برخوردش با مردم شفاف باشد و مردم بتوانند بر کار دولت نظارت کنند.

روانچی تاکید کرد: تحولات اخیر با طرح مطالبات بخش‌هایی از جامعه شروع شد ولی با اتفاقاتی، تبدیل شد به سوء استفاده‌هایی که متاسفانه عده‌ای شروع به تخریب کردند و شعارهای ساختار شکنانه دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما می‌دانند که آنها مطمئنا دلشان برای مردم ما نسوخته است، گفت: بخصوص ترامپ با آن سابقه زشت و الفاظی که در مورد مردم ما به کار برده و رویکردی که درباره ویزای ورود به آمریکا داشته است، نمی‌تواند برای مردم ما دلسوزی کند.

معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور عنوان کرد: تاکید روحانی بر این است که در دولت دوازدهم فقر مطلق را بتوانیم از بین ببریم یا جهت گیری بودجه در راستای اشتغال زایی است، اینها در واقع مطالبات مردم است و دولت هم در این راستا لایحه بودجه را ارائه کرده است.

وی ادامه داد: اگر مجلس صرفا ابراز مخالفت کند و پیشنهادی نداشته باشد، شاهد تداوم بیکاری و فقر مطلق خواهیم بود و این عملا به معنای سکون است.

روانچی خاطرنشان کرد: اگر مجلس شورای اسلامی با پیشنهادهای دولت مخالفت می‌کند انتظار می‌رود پیشنهادهای خود را هم بدهد. منطق دولت منطق روشنی است، آماده ایم به پیشنهادهای نمایندگان گوش دهیم.

کد خبر 395207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha