همشهری آنلاین: وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت شماره دو فارابی با مساحتی بالغ بر ۴۴ هزار متر مربع، مرکز غربالگری نوزادان نارس، اتاق عمل سیار و طرح توسعه بخش‌های این بیمارستان بازدید کرد.

بازدید وزیر بهداشت ازبیمارستان فارابی

به ‌گزارش همشهري آنلاين، سید حسن هاشمی در این بازدید، بر لزوم تسریع در توسعه، ساخت و تکمیل بیمارستان ‌جدید فارابی و تکمیل بخش‌های در حال توسعه این بیمارستان تاکید کرد و گفت: مقرر شد با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران اعتبارات لازم به منظور توسعه و تکمیل طرح توسعه بخش‌های‌های بیمارستان به موقع تخصیص یابد.

وزیر بهداشت، همچنين با اعضای هیات علمی و اساتید پیشکسوت بیمارستان فارابی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

هاشمی در این دیدار با اشاره به حضور بهترین فارغ التحصیلان رشته چشم پزشکی در این بیمارستان، گفت: باید همیشه میان فارغ التحصیلان و بیمارستان ارتباط وجود داشته باشد تا دو قطبی بودن در بیمارستان رخ ندهد و باید همه در کنار یکدیگر باشند.

وزیر بهداشت بر ضرورت احترام و ‌قدر شناسی از اساتید و پیشکسوتان تاكيد كرد و گفت: اساتید و پیشکسوتان سرمایه‌های اصلی این بیمارستان هستند و باید به آنها احترام گذاشت.

او تاکید کرد: نباید در این بیمارستان گرفتار حاشیه شویم و باید همراهی، همدلی بیش از آنچه که مشهود است ایجاد شود و افرادی که مسئولیت دارند موظف هستند این همراهی را بیشتر کنند تا سرعت پیشرفت افزایش یابد.

هاشمی با تاکید بر این که همراهی و همکاری در هر حوزه ای به نفع آن حوزه خواهد بود، گفت: مطمئن باشید بیمارستان فارابی در آینده، مدرن ترین بیمارستان چشم پزشکی خواهد بود و خود را برای روزی که یکی از قطب‌های چشم پزشکی مطرح در جهان شوید آماده کنید. برای رسیدن به رتبه اول باید تلاش کرد و نباید سلیقه ای عمل کرد چرا که این مسئله مارا به جایی نخواهد رساند.

کد خبر 395225

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha