همشهری آنلاین: میرا سوروینو با نگارش نامه‌ای سرگشاده خطاب به دختر وودی آلن، از بازی در کمدی «افرودیت توانا» به کارگردانی فیلمساز برنده اسکار در ۱۹۹۵ ابراز پشیمانی کرد.

میرا سوروینو

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، بازيگر 50 ساله نيويوركي كه براي بازي در نقش يك زن بدكاره در «افروديت توانا» برنده اسكار شد، در نامه خود به ديلن فارو اعتراف كرد از حضور در اين نقش به شدت «متاسف» است و ديگر هرگز با آلن همكاري نخواهد كرد. در بخشي از نامه فارو آمده است: «بسيار متاسفم كه در تمام اين سال‌ها هميشه وودي آلن را ستايش كرديم و تو را ناديده گرفتيم. به عنوان يك همسر و يك مادر، قلبم شكسته و بسيار اندوهگينم.»

سوروينو يكي از انبوه زنان هاليوودي بود كه سال گذشته ميلادي در گفت‌وگو با رونان فارو (پسر آلن و ميا فارو) از تجربه‌هاي دردناك خود در همكاري با هاروي واينستين گفتند. دسامبر پيش هم ديلن خواهر رونان نامه‌اي سرگشاده به لس‌آنجلس تايمز نوشت و از اين گلايه كرد كه همكاران پدرش جرات تاييد ادعاهاي او را ندارند. ديلن مدعي است در كودكي بارها از سوي وودي آلن مورد آزار و اذيت جنسي قرار گرفته است.

نامه سوروينو اندكي پس از آن منتشر شد كه گرتا گرويگ، فيلمساز تحسين‌شده از بازي در فيلم‌هاي آلن ابراز پشيماني كرد. او كه امسال با ساختن كمدي نوجوانانه «ليدي برد» از بخت‌هاي جدي درخشش در اسكار است، در يك ميزگرد آنلاين با اشاره به بازي در «تقديم به رم با عشق» به كارگرداني آلن در 2012 گفت: «اگر چيزهايي را كه امروز مي‌دانم آن زمان مي‌دانستم، هرگز در آن فيلم بازي نمي‌كردم.»

فارو در پاسخ به نامه سوروينو در صفحه شخصي خود در توييتر نوشت كه از اين نامه «زيبا» بسيار «غرق افتخار» شده است. آلن كه در تمام اين سال‌ها شايعه‌هايي درباره روابط غيراخلاقي‌اش به ويژه با دختران نوجوان و جوان منتشر شده، در آينده نزديك با فيلم تازه خود به سينماها بازمي‌گردد. تيموتي شلمي، سلنا گومز، جود لا، ال فانينگ، ربكا هال، ليف شرايبر و ديگو لونا در «يك روز باراني در نيويورك» بازي كرده‌اند.

کد خبر 395245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha