همشهری آنلاین: مسابقه استقلال و ساپیا اگر چه با تساوی تمام شد اما این مسابقه ماجراهای مختلفی را به همراه داشت.

استقلال سایپا

استقلال تهران در هفته نوزدهم مسابقات ليگ در ورزشگاه آزادي مقابل سايپا قرار گرفت. شاگردان شفر كه به بازي خوب و مقتدرانه عادت كرده‌اند، بازي را به همين منوال آغاز كردند و توانستند با گل دقيقه 23 داريوش شجاعيان به نتيجه دلخواه خود برسند.

اما بعد از اين گل شاگردان علي دايي رويه ديگری را به نمايش گذاشتند. بازيكنان سايپا در طول بازي عملا ميدان‌دار بودند و فقط كم‌تجربگي بازيكنان اين تيم مانع از رقم خوردن نتيجه‌اي مهم براي آنها بود.

بي‌دقتي بازيكنان سايپا، قدرت سيد حسين حسيني درون دروازه و خوش‌شانسي آبي‌ها سه عاملي بود كه اجازه نداد تا اواخر بازی دروازه استقلال باز شود تا اينكه دروازه‌بان استقلال بتواند ركود بسته نگه‌داشتن دروازه در طول مسابقات ليگ را از آن خود كند.

حسيني در دقايقي قبل از رسيدن به اين ركورد با شانسي بزرگ روبرو شد و ضربه ايستگاهي ترابي با تير عمودي دروازه‌اش برخورد كرد.

حسيني يك بار ديگر نيز با خوش‌شانسي مواجه شد و ضربه سر بازيكن سايپا اين بار به تير افقي دروازه‌اش اصابت كرد.

استقلالي‌ها که بعد از گل اول اثري جدي از آبي‌هاي هميشگي نداشتند سرانجام در دقيقه 85 با ضربه سر رضا اسدي دروازه خود را باز شده ديدند.

بعد از اين گل شاگردان شفر به خود آمدند و به استقلال هميشگي تبدل شدند اما فايده‌اي براي آنها نداشت و تك فرصت دقيقه 96 بازي را قرباني در سه قدمي دروازه از دست داد.

استقلال 27 امتيازي به رده پنجم جدول سقوط كرد و سايپا با همين امتياز در مكان هفتم ايستاد.

کد خبر 395251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha