همشهری آنلاین: فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از آمادگی پذیرش دانشجویان خارجی در دافوس آجا خبر داد.

 حسین ولی وند زمانی

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد حسین ولی وند زمانی روز یکشنبه در دیدار با وابستگان نظامی کشورهای دوست و هم پیمان جمهوری اسلامی ایران که در سالن امیر سرلشکر شهید منصور ستاری دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهار کرد: ما بعنوان نیروهای مسلح اهداف مشترکی را در رابطه با آزادی ملت خود داریم.

وی در ادامه خطاب به وابستگان نظامی خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران گفت: نظامی ها در دنیا اهداف مشترکی را در راستای استقلال و آزادی کشور های خود دنبال می کنند و در این مسیر تا حد جانفشانی نیز تلاش می کنند.

امیر سرتیپ دوم ولی وند افزود: کشور ما نیز در این راستا 8 سال سابقه دفاع جانانه در برابر متجاوزان را داشته است که در این دانشگاه برآیند و تلفیقی از تجارب 8 سال دفاع مقدس و همچنین تجارب دیرین گذشته ارتش ایران به دانشجویان تدریس می شود.

فرمانده دافوس ارتش در ادامه تاکید کرد: از همه شما عزیزان می خواهم که با نگاه موشکافانه که خواسته وابستگان نظامی است به این دانشگاه نگاه کنید و آماده شنیدن پیشنهادات سازنده تان هستیم.

وی با اعلام آمادگی جهت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرماندهی و ستاد دافوس آجا گفت: در این جلسه به صورت رسمی اعلام می کنیم که کشورهایی که خواستار اعزام دانشجو به ایران هستند آماده پذیرش دانشجویان آنان هستیم. همچنان که در حال حاضر از کشورهای دوست و همپیمان پاکستان، هندوستان، عمان و سوریه دانشجو داریم.

فرمانده دافوس آجا در پایان سخنان خود گفت: سلام گرم و صمیمی اینجانب و همکارانم را در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیام صلح و دوستی ارتش و سایر نیروی‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی را به ملت‌ها و دولت‌های متبوع خود برسانید.

کد خبر 395446

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha