همشهری آنلاین: دروازه‌بان استقلال که با شروع فصل به عنوان دروازه‌بان اصلی وارد میدان شد از اینکه توانسته ثبت رکورد کند و به تیم ملی هم دعوت شود ابراز خوشحالی کرد و گفت با همسر مرحوم حجازی نیز تماس گرفته است.

سید حسین حسینی

به گزارش ايلنا، روند خوبش از زمانی که جای مهدی رحمتی را درون دروازه استقلال گرفت ادامه یافت تا توانست رکورد بیشترین زمان گل نخوردن لیگ را بالاتر از اسطوره‌هایی همچون مودت، مرحوم حجازی و احمدرضا عابدزاده به دست بیاورد.

حالا حسینی تک‌ستاره قفس توری آبی‌های پایتخت از روزهای سختی می‌گوید که برای رسیدن به این جایگاه تحمل کرده و امیدوار است بتواند با عملکرد خوبش، علاوه بر رسیدن به دروازه تیم‌ملی، راه بزرگان این عرصه را به بهترین شکل ادامه دهد.

  • در بازی با سایپا بالاخره دروازه‌ات باز شد.

خیلی دوست داشتم در این بازی گل نخورم اما بالاخره دروازه‌ام باز شد و ثبت رکوردم برایم تلخ شد.

  • در این بازی توانستی دردقیقه 57 دو رکورد بزنی.

خیلی دوست داشتم رکورد ثبت کنم حتی دنبال ثبت این رکورد نیز بودم و وقتی دقیقه 57 بازی شد و این رکورد به نامم ثبت شد، از خداوند بابت این اتفاق تشکر کردم.

  • خیلی برای این رکورد زحمت کشیدی؟

باید بگویم شش سال برای این لحظه جنگیدم و سختی کشیدم. سال اولی که به استقلال آمدم در سرما و گرما توی یک اتاق می‌خوابیدم که هیچ امکاناتی نداشت. سال اول همه به من می‌گفتند تو ذخیره مطمئنی نیستی اما من تلاش کردم تا به اینجا رسیدم. همیشه به خودم می‌گفتم امکان دارد یک روز همه ورزشگاه مرا تشویق کنند؟ حتی در خیلی از بازی‌های دوستانه هم مرا بازی نمی‌دادند و وقتی ناراحت می‌شدم می‌گفتند «همینه که هست» اما من فقط صبر کرده و به خدا توکل می‌کردم. جمعه (29 دي) احساس کردم خدا جواب همه محبت‌های مرا داد؛ هم مردم مرا تشویق کردند و هم رکورد گل نخوردن کل تاریخ فوتبال ایران به نام من ثبت شد.

  • فکر می‌کردی در سال اولت به این عناوین برسی؟

خوشحالم در اولین سالی که به من اعتماد شد هم رکورد گل نخوردن را ثبت کردم و هم به تیم‌ملی دعوت شدم.

  • وقتی به دقایق ثبت رکوردت نزدیک می‌شدیم چند دقیقه‌ای آسیب‌دیدگی برایت به وجود آمد و خیلی‌ها معتقدند از قصد تمارض کردی تا به این رکورد برسی.

اصلا چنین چیزی نبود. من از ناحیه بینی دچار خونریزی شده بودم و حتی الان بینی‌ام کج شده است. چیزی را که باید بگویم این است که نزدیک به 873 دقیقه گل نخوردم و برای ثبت این رکورد برای پنج دقیقه هیچ‌کس وقت‌کشی نمی‌کند.

  • هواداران استقلال خیلی از دست علی قربانی شاکی بودند.

علی بنده خدا نمی‌خواست گل خراب کند. او خیلی تلاش می‌کند اما این روزها دچار بدشانسی شده است. هواداران کمی صبر کنند، قطعا قربانی به روزهای اوجش بازخواهد گشت و گلزنی خواهد کرد.

  • همسر مرحوم حجازی می‌گفت صبح دیروز با او تماس گرفتی.

بعد از ثبت این رکورد دوست داشتم با خانواده حجازی در تماس باشم به همین دلیل با همسر ناصرخان تماس گرفتم، کلی هم ایشان مرا راهنمایی کرد. خیلی دوست دارم بتوانم راه حجازی اسطوره استقلال را دنبال کنم.

  • قبول داری با این رکورد کارت در استقلال سخت‌تر شد؟

من همیشه تلاش می‌کنم تا تجربیات بیشتری کسب کنم. از هواداران استقلال هم تشکر می‌کنم که در این مدت از من حمایت کردند. همچنین کسانی که با انتشار پیام‌هایی به من تبریک گفتند.

کد خبر 395570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha