همشهری آنلاین: رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آوازه خلبانان تیزپرواز هوانیروز نه تنها در منطقه بلکه سراسر جهان را پر کرده و این نیرو همیشه برای دشمنان ایران خطر آفرین بوده است.

عباس محمد حسنی

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی روز چهارشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه شهید سرلشکر آسیایی هوانیروز مسجد سلیمان اظهار کرد: در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس وقتی صدای چرخبال های هوانیروز به گوش رزمندگان اسلام می رسید حکم پیروزی عملیات امضا می شد.

وی با اشاره به نقش مهندسین جوان و فنی هوانیروز یادآورشد: روزگاری در کشور، مستشاران خارجی برای تعمیر و روز آمدی بالگردهای هوانیروز جولان می دادند اما بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جوانان مومن، متعهد و متخصص هوانیروز دست بکار شدند و امروز علاوه بر تعمیر به ساخت بالگرد ملی نیز روی آورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی در تجلیل از ایثارگری، شهادت طلبی و جنگندگی شهدای هوانیروز در تمامی عرصه ها و دوران دفاع مقدس نیز تاکید کرد: شهیدان آسیایی، شیرودی، کشوری و دیگر شهدای هوانیروز حماسه های بزرگ و بیاد ماندنی خلق کردند و صدام جنایتکار در پایان جنگ اعلام کرد ما در جنگ با ایران از توانمندی های خلبانان هوانیروز غافل بودیم بنابراین نقش هوانیروز در جنگ بی بدیل بود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: هوانیروز بخشی از ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به حق دین خود را به اسلام، ایران اسلامی و تشیع ادا کرده است و همه بدانند که فداکاری های این بخش از ارتش کشور فراموش نخواهد شد.

وی تصریح کرد: ما ملتی صلح طلب هستیم و هیچ وقت آغازگر جنگ نبوده و نیستیم، اگر کسی اصرار جنگ با ما داشته باشد آنچنان سیلی محکمی به آنها خواهیم زد که فرصت برخاستن را نداشته باشند.

محمد حسنی همچنین در مرکز تعمیراتی هوانیروز مسجدسلیمان حضور یافت و در جمع فرماندهان و کارکنان این مرکز گفت: اگر بخواهیم عزت خود را حفظ کنیم باید دانش علمی کارکنان را در همه حوزه ها افزایش دهیم تا به آنچه که میخواهیم دست یابیم که خوشبختانه این مولفه در مرکز علمی شما تحقق پیدا کرده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص تعمیر و بهینه سازی تانک ها هم افزود: کاری که شما در ساخت تانک انجام می دهید امید را در دل دوستان و نا امیدی را در دل دشمن به همراه دارد.

کد خبر 395768

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha