چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازیگر ۲۹ ساله استرالیایی در یک تصادف وحشتناک رانندگی از دنیا رفت و آنقدر زنده نماند که نخستین تجربه سینمایی خود را روی پرده سینما تماشا کند. پدر، مادر و خواهر جسیکا فالک‌هولت هم در این حادثه از دست رفتند.

جسیکا فالک هولت

به گزاري همشهري آنلاين، برخورد خودروي حامل اعضاي خانواده فالك‌هولت با يك خودروي چهارچرخ‌متحرك در آخرين روزهاي سال گذشته ميلادي اتفاق افتاد و جسيكا در 20 روز گذشته در شرايطي كاملا ناپايدار و بحراني در بيمارستان سنت‌جورج بستري بود. او كه با بازي در سريال محبوب «خانه و دوري» به شهرت رسيده بود، سرانجام بامداد روز چهارشنبه درگذشت. مراسم خاكسپاري سه عضو ديگر خانواده فالك‌هولت هفته گذشته در سيدني برگزار شده بود.

جسيكا فالك‌هولت از سال 2016 با ايفاي نقش هوپ موريسن به جمع بازيگران سريال «خانه و دوري» پيوست؛ پروژه‌اي كه نخستين بار ژانويه 1988 روي آنتن شبكه سون در استراليا رفت و تا امروز 30 فصل و بيش از 6800 قسمت آن به نمايش درآمده است. بيش از يك سال حضور در «خانه و دوري» درهاي شهرت را به روي جسيكا باز كرد و او در اولين تجربه سينمايي در تريلر فراطبيعي «هارموني» مقابل دوربين رفت.

فالك‌هولت جوان در «هارموني» نقش دختري به همين نام را ايفا مي‌كند كه توانايي شگفت‌انگيزي در جذب ترس و نگراني ديگران دارد. او براي رسيدن به تعادل در زندگي و مبارزه با توفان فزاينده انرژي‌هاي منفي بايد به عشق راستين برسد. بازيگر زيباروي استراليايي اگر چند ماه ديگر زنده مي‌ماند، فيلم خودش را روي پرده مي‌ديد.

کد خبر 395792

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha