همشهری آنلاین: روزنامه مارکا مدعی شده زیدان آماده است تا اتفاقات دوران بازی کردنش را تکرار کند و به سال‌های آینده قراردادش با رئال وفادار نماند چون تحمل فشارها را ندارد.

زیدان

به گزارش  مهر، زین‌الدین زیدان می‌‏تواند تبدیل به آخرین قربانی فلورنتینو پرس و فلسفه‎اش شود. تیم او که در فصول اخیر عملکردی عالی داشت حالا تیمی شده که از پس کوچک‎ترین تیم‌ها هم بر نمی‎آید و فاصله‎اش با بارسلونای صدرنشین ۱۹ امتیاز شده است.

مارکا نوشت برای باشگاهی که حافظه‎اش صفر است و هیچ صبری ندارد حتی دو قهرمانی پشت سر هم در لیگ قهرمانان هم نمی‎تواند دلیلی برای نگه داشتنن بیش از اندازه یک مربی باشد. به همین دلیل است که زیدان را هم می ‌توان نزدیک به در خروجی باشگاه دانست.

گفته می‎شود سرمربی فرانسوی خسته شده و توان کنار آمدن با بازیکنان سردرگمش را ندارد. فشاری که هواداران و کادر فنی به او وارد می‌کنند هم به اندازه‎ای زیاد شده که صبرش را تمام کرده است. با این حال این که او با این تیم عناوین زیادی را در مدت نه‌چندان طولانی حضورش به دست آورد باعث نمی‎شود که ماندگاری‎اش در این تیم طولانی شود.

زیزو در سال ۲۰۰۶ و زمانی که بازیکن رئال مادرید بود عالی کار کرد، اما در آن زمان هم به آخرین سال‎های قراردادش وفادار نبود. به همین دلیل هم هست که باشگاه آماده چنین شرایطی است و در حال بررسی گزینه‌های دیگر که یوآخیم لوو و مائوریسیو پوچتینو هستند است. 

کد خبر 395865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha