همشهری آنلاین: وقتی دو تیم به قصد پیروزی به میدان بیایند نتیجه آن همانی می‌شود که در بازی استقلال و پدیده به دست آمد، یک بازی پرهیجان، هر چند که گلی در بر نداشت.

استقلال پدیده

پديده مشهد در هفته بيستم مسابقات ليگ ميزبان استقلال بود. دو تيمي كه براي بردن با تمام قوا پا به ميدان گذاشته بودند.

شاگردان شفر قصد داشتند تلخي تساوي در بازي قبل را جبران كنند و شاگردان مهاجري مي‌خواستند نشان دهند كه هنوز از برترين‌هاي ليگ امسال هستند.

دو تيم با تركيبي از سرعت و قدرت به مصاف هم رفتند. بازيكنان دو تيم در اين بازي پرس حريف را به نمايش گذاشتند و بعد از به دست آوردن توپ به سرعت آهنگ تيم حريف را مي‌كردند.

در طول بازي هر دو تيم چند خطر روي دروازه حريف خلق كردند كه براي پديده‌اي‌ها ضربه خلعتبري از چند قدمي دروازه به بيرون رفت و براي استقلالي‌ها نيز توپ در برخورد با هر دو تير عمودي و افقي دروازه حريف راهي بيرون شد.

اوج اين بازي در دقيقه 83 رقم خورد و آبي‌هاي پايتخت به يك ضربه پنالتي رسيدند. اما اميد ابراهيمي كه از بهترين پنالتي‌زن‌هاي ليگ است توپش توسط دوازه‌بان جوان پديده، سعيد جلالي راد، گرفته شد.

بعد از اين پنالتي جو بازي كمي از روال منطقي آن خارج شد كه حاصل آن اخراج سرمربي پديده بود.

استقلال با تك امتياز اين بازي 29 امتيازي شد و بدون احتساب نتيجه بازي پيكان در مكان ششم قرار گرفت و پديده با 23 امتياز در جايگاه دهم ايستاد.

کد خبر 395881

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha