کشف جسد مردی جوان در خانه‌ای در حال تخریب پلیس را در برابر معمای تازه‌ای قرار داده است.

به گزارش همشهری، روز شنبه مأموران شهرداری منطقه‌18هنگامی که مشغول تخریب دیوار خانه‌ای در منطقه شادآباد بودند با جسد مردی رو‌به‌رو شدند. هنوز معلوم نبود وی چگونه جانش را از دست داده است اما آنطور که برخی از ساکنان محله می‌گفتند او شب‌ها در ساختمان در حال تخریب می‌خوابید. در این شرایط جسد وی برای روشن شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

درحالی‌که تحقیقات قضایی و پلیسی درباره علت مرگ این مرد آغاز شده است، روز گذشته اخبار مختلفی درباره حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد تا جایی که شهردار منطقه 18توضیحاتی درباره ماجرا ارائه کرد و گفت: مطابق اطلاعات اولیه که به‌دست ما رسیده اصل موضوع با آنچه در رسانه‌های مجازی انعکاس یافته متفاوت است که از همین رو از رسانه‌ها و مردم خواهشمندم با اندکی خویشتنداری ماجرا را دنبال کنند.

وی افزود: شهردار تهران نیز همزمان با اطلاع از موضوع دستور پیگیری دقیق موضوع را به اینجانب صادر کرده و شکی نیست که درصورت وقوع کوچک‌ترین قصوری در برخورد کارکنان شهرداری تهران بدون هیچ‌گونه اغماضی با آنها برخورد خواهد شد.

هم‌اکنون پلیس و دستگاه قضایی به موضوع ورود کرده و در حال بررسی ماجرا هستند که به محض روشن شدن نتیجه بررسی‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی ادامه داد: من مجددا ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه به‌نمایندگی از شهردار تهران به شهروندان قول می‌دهم که درصورت وقوع تخلف هیچ اغماضی در برخورد با متخلفان نخواهیم داشت.

از سوی دیگر مصطفی حسنی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه18 نیز به همشهری گفت: این ملک در طرح تعریض 76متری شهید بروجردی قرار داشت و مدتی قبل از مالکان خریداری شده بود.

در این مدت حتی آنها با تخریب سقف، آهن‌آلات و در و پنجره را نیز برداشته بودند و از آنجا فقط یک دیوار باقی مانده بود. وی ادامه داد: روز شنبه همکارانم برای اجرای طرح به آنجا رفتند و درحالی‌که هیچ‌کس آنجا نبود دیوار را تخریب کردند، اما چند ساعت بعد ساکنان منطقه گفتند شب‌ها مردی در آنجا می‌خوابید. به همین دلیل جست‌وجوها در میان آوار دیوار آغاز و جسد مردی 42ساله کشف شد.

همان موقع ماجرا به پلیس گزارش شد و جسد برای انجام تحقیقات به پزشکی قانونی انتقال یافت. وی ادامه داد: متوفی از وراث این ملک بود و هنوز معلوم نیست چه زمانی و به چه علتی جان باخته است اما تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

کد خبر 395903

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha