همشهری آنلاین: تیم زنجان عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی امید پسران را در اصفهان از آن خود کرد.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در پایان پيكارهای کاراته قهرمانی کشور پسران رده سنی امید که به میزبانی استان اصفهان در سالن پیروزی برگزار شد، تیم زنجان با كسب دو مدال طلا به مقام قهرمانی رسید.

گیلان با یک طلا، دو نقره و دو برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تهران با یک طلا،, یک نقره و یک برنز در مکان سوم جای گرفت، مازندران با یک طلا و دو برنز در جایگاه چهارم ایستاد، لرستان با یک طلا و یک برنز در رده پنجم قرار گرفت، قزوین با یک طلا ششم شد، تیم قم با یک نقره و یک برنز در رده هفتم قرار گرفت و آذربایجان غربی و فارس با یک نقره هشتم شدند.

تیم‌های البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد نیز هر کدام با یک برنز به طور مشترک در مکان نهم قرار گرفتند.

در این رقابت‌ها ۲۹۱ کاراته‌کا حضور داشتند.

مسابقات قهرماني كشور رده سني اميد پسران در بخش كوميته انفرادي هم برگزار شد و نفرات برتر اوزان مختلف معرفي شدند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، امیرحسین حیدری از زنجان مقام نخست را کسب کرد، جواد رنجبر از گیلان دوم شد و حمید حسنی‌پور از گیلان و رضا راستین از کهگیلویه و بویراحمد سوم مشترک شدند. در این رده سنی ۵۳ نفر حضور داشتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، مجتبی محمدی مقدم از گیلان اول شد،. مهدی رحیمی‌نژاد از گیلان در مکان دوم قرار گرفت و محمدطاها عبدالهی از مازندران و میثم ادهمی از تهران سوم مشترک شدند. این رده سنی ۵۷ شرکت‌کننده داشت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، مجتبی اسماعیلی از زنجان اول شد،. محمدصادق شعبانی از گیلان رتبه دوم را کسب کرد و یونس قاسمی از البرز و علی رحیمی از اصفهان عنوان مشترک سومی را به دست آوردند. در این رده سنی ۶۱ کاراته‌کا شرکت داشتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، رئوف دست‌افکن از قزوین بر سکوی اولی ایستاد، میلاد بهمنی از تهران دوم شد و علیرضا نجاتی از قم و مهدی افسری از آذربایجان شرقی در مکان سوم مشترک قرار گرفتند. در این رده سنی ۴۰ کاراته‌کا شرکت داشتند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، مهدی عاشوری از مازندران عنوان اولی را از آن خود کرد، حمیدرضا نجاتی از قم دوم شد و مجتبی مرادی از اردبیل و سیدرضا خوشکلام از گیلان مقام سومی مشترک را کسب کردند. در این رده سنی ۲۱ نفر حضور داشتند.

در وزن 84+کیلوگرم، مهدی نصرالهی از لرستان اول شد، علیرضا حسنی از آذربایجان غربی در مکان دوم ایستاد و ابوالفضل اصغری از مازندران و سهراب یاراحمدی از لرستان سوم مشترک شدند. در این رده سنی ۲۶ کاراته‌کا شرکت داشتند.

در این مسابقات 257 كاراته‌كا در 4 تاتامي در سالن مجموعه ورزشي پيروزي اصفهان با هم به رقابت پرداختند.

 

کد خبر 395914

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha