همشهری آنلاین: آموزش بازیافت از ابتدای سال جاری در قالب اجرای ۳۵ برنامه نمایشی، توسط گروه نمایش در منطقه ۱۹ برگزار شد.

اجرای ۳۵ برنامه نمایشی آموزش بازیافت در منطقه ۱۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: با هدف نهادینه کردن و آموزش چهره به چهره بازیافت بویژه برای گروه‌های سنی مختلف، برنامه نمایشی و هنری در مدارس، مهدکودک‌ها و سرای محلات برگزار می‌شود.

زنگنه‌فر با اشاره به اهمیت آموزش تفکیک پسماند افزود: از ابتدی سال طی مراجعه به مدارس علاوه بر آموزش بین 7 هزار دانش آموز و کادر آموزشی ،کیسه های بازیافت بین آنها توزیع شده است.

زنگنه فر با اشاره به اجرای 35 برنامه نمایشی درخصوص بازیافت در مدارس بیان کرد: تاکنون آموزش تفکیک پسماند خشک از تر، معرفی غرفه های بازیافت، مضرات پسماند و فواید تفکیک آن در محیط زیست و... اجرا شده است و طبق برنامه پیش بینی شده تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر 17 کلبه بازیافت در مدارس فعال هستند. همچنین به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل دسترسی آنها به غرفه بازیافت تعداد 21 غرفه بازیافت در سطح نواحی پنجگانه فعال هستند.

معاون شهردار منطقه خاطر نشان کرد : طی اجرای طرح های فوریتی در محلات 14 گانه این منطقه، تمامی مدارس و مساجد، سرای محلات تحت آموزش چهره به چهره بازیافت قرار می گیرند و این آموزش‌ها در اماکن بهداشتی و بین خانواده ها نیز انجام می شود.

کد خبر 396001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha