همشهری آنلاین: چهارمین و آخرین مرحله مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور روز شنبه ۳۰ دی ماه در پنج کلاس ویژه آقایان و بانوان در پیست بین‌المللی غدیر اهواز برگزار شد.

Slalom

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در کلاس بالای 1500 سی سی این مسابقات و در بخش آقایان، عبدالعزیز راشدی از خوزستان به عنوان قهرمانی دست یافت، علیرضا سلیمانی و علی‌اکبر مقیمی، هر دو از تهران عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در کلاس زیر 1500 سی سی، محمدرضا صفاری از کرمان بر سکوی نخست ایستاد و حسین براتی و مهرصاد ریخته‌گر، هر دو از خوزستان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در کلاس آزاد ویژه آقایان، مجید فتحی از خوزستان مقام اول و حسن منتظر از مازندران و امید امیدی از گیلان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در بخش بانوان و در کلاس زیر 1500 سی سی، فرشته حسینیان از گیلان مقام نخست را به خود اختصاص داد و لیلا پیکان‌پور از اصفهان و سرور دستگاهی از خوزستان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود كردند.

در کلاس بالای 1500 سی سی که رقابت تنگاتنگی بین اتومبیلرانان وجود داشت، فائزه محبی از تهران بر سکوی نخست قرار گرفت، یلدا مرادی از گیلان دوم شد و فاطمه احمدی از کرمان به مقام سوم رسید.

کد خبر 396009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha